Redacció de continguts digitals per a màrqueting i vendes socials - Formación Profesional
Ves enrere Redacció de continguts digitals per a màrqueting i vendes socials
Redacció de continguts digitals per a màrqueting i vendes socials
Família Professional: | Comerç i Màrqueting |
---|---|
Grau: | Superior |
Duració: | 410 hores en un curs de 26 setmanes |
Horari: |
Cod. | Módulos | Ho/Mod | Ho/Sem |
5123 | Estratègia de continguts digitals | 130 | 5 |
5124 | Redacció de continguts digitals | 150 | 6 |
5114 | Comunicació en xarxes socials | 130 | 5 |
410 | 16 |
Requisit d'accés: |
---|
- Tècnic Superior en Vitivinicultura.
- Tècnic Superior en Gestió d'Allotjaments Turístics.
- Tècnic Superior en Agències de Viatges i Gestió d'Esdeveniments.
- Tècnic Superior en Guia, Informació i Assistències Turístiques.
- Tècnic Superior en Processos i Qualitat en la Indústria Alimentària.
- Tècnic Superior en Assistència a la Direcció.
- Tècnic Superior en Administració i Finances.
- Tècnic Superior en Màrqueting i Publicitat.
- Tècnic Superior en Transport i Logística.
- Tècnic Superior en Gestió de Vendes i Espais Comercials.
- Tècnic Superior en Comerç Internacional.
- Tècnic Superior en Estilisme i Direcció de Perruqueria.
- Tècnic Superior en Producció d'Audiovisuals i Espectacles.
- Tècnic Superior en Assessoria d'Imatge Personal i Corporativa.
- Tècnic Superior en Disseny i Edició de Publicacions Impreses i Multimèdia.
- Tècnic Superior en Disseny i Gestió de Producció Gràfica.
Eixides profesionals: |
---|
- Directors de Màrqueting digital (Digital Strategist).
- Directors de Màrqueting de creixement (Growth Marketing Director).
- Directors de comerç electrònic (e-Commerce Manager).
- Especialistes en captació i fidelització de clients (Inbound Marketing Specialist).
- Gestors de continguts (Content Manager).
- Redactors de textos publicitaris (Copywriter).
- Gestors de xarxes socials i comunitats digitals (Community Manager)
Més informació i normativa: | RD 144/2024, de 6 de febrer |
---|