Acreditació de requisits de titulació

Acreditació de requisits de titulació

Oposicions de 2024 (mestres)

NOTA INFORMATIVA: El procediment d'acreditació de requisits per a l'accés a la borsa de personal docent interí d'aquelles persones que van participar en el procediment d'ingrés en el cos de mestres convocat per l'Orde 11/2023, de 19 de desembre, sense superar la primera fase del procediment selectiu es publicarà en esta pàgina web. Normalment, la resolució d'este procediment es realitza al llarg del primer trimestre del curs acadèmic. Com a dates de referència es poden consultar les resolucions d'anys anteriors publicades en esta mateixa pàgina. Les persones interessades han d'estar atentes a la publicació de la convocatòria en la pàgina web.

Convocatòria

Acreditació dels requisits generals i específics de titulació de les persones participants en el procediment selectiu de concurs oposició per a l'ingrés en el cos de mestres, convocat per l'Orde 11/2023, de 19 de desembre, que no van superar la primera prova (A+B) de la fase d'oposició i que no tenen habilitada l'especialitat per la qual es van presentar al procediment selectiu, per a la seua incorporació o habilitació en la borsa del cos de mestres.

NOTA INFORMATIVA: Les persones participants en l'oposició 2024 del cos de Mestres, que no van superar la primera prova (A+B) de la fase d'oposició i que apareixen publicades en l’ANNEX I, no han d'aportar documentació, ja que s'ha revisat d'ofici l'acreditació dels requisits generals i específics de titulació requerits, després de la consulta telemàtica de les seues dades.

Seran incorporades a la borsa o habilitades en la nova especialitat de manera PROVISIONAL amb la publicació de llistats definitius d'este procediment. Una vegada incorporades/habilitades, per a confirmar la seua inclusió DEFINITIVA en la borsa hauran de presentar una sol·licitud de participació en el procediment d'adjudicacions contínues.

NOTA INFORMATIVA: Les persones participants en l'oposició 2024 del cos de Mestres, que no van superar la primera prova (A+B) de la fase d'oposició, que no tenen habilitada l'especialitat per la qual es van presentar al procediment selectiu i als qui no se'ls ha pogut acreditar d'ofici el compliment dels requisits generals i específics, ANNEX II, han de presentar documentació que s'indica al tràmit telemàtic i seguir el procediment de la resolució 22 de octubre de 2024. 

La documentació a presentar es detalla una vegada s'accedisca al tràmit telemàtic, en l'apartat "ESMENA DE REQUISITS ESPECÍFICS". Quan s'hagen emplenat els camps obligatoris (document, nom i cognoms, procediment i especialitat), es carregarà la informació sobre la documentació que ha d'aportar.

Tràmit

TITULACIÓ NO ACREDITADA: En el cas que la seua titulació acadèmica no li haja acreditat per a l'especialitat presentada pot comprovar en els documents de difícil cobertura les titulacions que acrediten directament i les que necessiten requisits complementaris per a aportar-los.

El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'acreditació abastarà des de les 13:00 hores del dia 23 d'octubre de 2024 fins a les 13:00 hores del dia 4 de novembre de 2024. AMPLIAT!

ATENCIÓ: A causa dels problemes tècnics per a accedir al tràmit, el termini d'acreditació es mantindrà obert fins a les 13:00 del 6/11/2024. AMPLIAT!

ATENCIÓ: Per la publicació del la RESOLUCIÓ de 8 de novembre de 2024, queda ampliat el termini d'acreditació fins a les 14:00 del 25/11/2024.

Accés al tràmit telemàtic d'acreditació de titulacions

Pot sol·licitar informació en el correu habilitacion_bolsa@gva.es. Per a això és necessari identificar-se amb nom, cognoms, DNI i indicar l'especialitat sobre la qual es realitza la consulta i les circumstàncies concretes de la seua participació en l'oposició (aprovat, no aprovat, situació en bossa en el cas de ja formar part d'ella...).

Llistats Provisionals

Tràmit

NOTA INFORMATIVA: NOMÉS poden accedir al tràmit d'esmena els docents que estan en l'annex II i han presentat documentació en participar en la fase presentació.

El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'esmena i reclamació als llistats provisionals abastarà des de les 10:00 hores del dia 3 de desembre de 2024 fins a les 10:00 hores del dia 11 de desembre de 2024.

Accés al tràmit telemàtic d'esmena per a l'acreditació de titulacions

Pot sol·licitar informació en el correu habilitacion_bolsa@gva.es. Per a això és necessari identificar-se amb nom, cognoms, DNI i indicar l'especialitat sobre la qual es realitza la consulta i les circumstàncies concretes de la seua participació en l'oposició (aprovat, no aprovat, situació en bossa en el cas de ja formar part d'ella...).

Llistats definitius

NOTA INFORMATIVA: El personal que ja formava part de les borses d'interins del cos de Mestres, que no ha prestat serveis, i haja participat en el procediment convocat per l'Ordre 11/2023, de 19 de desembre, serà reordenat en la borsa d'acord amb la Resolució de 26 de novembre de 2010 per la qual s'estableix el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat segons l'acord subscrit per la Conselleria d'Educació i les organitzacions sindicals.

NOTA INFORMATIVA: Base Tercera, punt 4 de la Resolució: aquelles persones que no hagen presentat una sol·licitud abans de l'1 de juliol de 2025, seran excloses d'ofici de la borsa de l'especialitat en la qual han sigut incorporades.

Informació a la documentació publicada sobre l'adjudicació contínua

Accés a la sol·licitud de l'adjudicació contínua

Activació en la plataforma informàtica, participants de l'Annex I [fins a l'1 de juliol 2025]

  • Correu electrònic de contacte: habilitacion_bolsa@gva.es