Acreditació de requisits de titulació - RRHH Educación
Recursos Humans
- Assetjament laboral (protocol)
- Acreditació en llengües estrangeres
- Adjudicacions
- Adjudicacions de llocs de difícil cobertura
- Adscripcions
-
Borses
- Acreditació de requisits de titulació
- Acreditació de titulació del professorat tècnic d'FP per a Secundària
- Adjudicacions de funcionaris interins
- Borses extraordinàries de personal docent interí
- Habilitació Cos de Mestres
- Històric de borses
- Llistat d 'ordre d'adjudicació de Cultura Clàssica, Àmbits i Àmbits FPA
- Normativa
- Borses per a personal no docent
- Certificats ajudes MUFACE
- Comissions
- Compatibilitats
- Concursos
- Docents de Religió
- Habilitacions
- Informació jurídica
- Models d'instàncies i sol·licituds
- Nòmina
- Novetats
- Oposicions
- OVIDOC (oficina virtual del docent)
- Plantilles
- Permisos, llicències i reducció de jornada
- Excedències
- Convocatòries professorat especialista
- Voluntaris tribunals PAU
- Integració al cos de Secundària
Altres
Acreditació de requisits de titulació
Acreditació de requisits de titulació
Oposicions de 2024 (mestres)
NOTA INFORMATIVA: El procediment d'acreditació de requisits per a l'accés a la borsa de personal docent interí d'aquelles persones que van participar en el procediment d'ingrés en el cos de mestres convocat per l'Orde 11/2023, de 19 de desembre, sense superar la primera fase del procediment selectiu es publicarà en esta pàgina web. Normalment, la resolució d'este procediment es realitza al llarg del primer trimestre del curs acadèmic. Com a dates de referència es poden consultar les resolucions d'anys anteriors publicades en esta mateixa pàgina. Les persones interessades han d'estar atentes a la publicació de la convocatòria en la pàgina web.
Convocatòria
Acreditació dels requisits generals i específics de titulació de les persones participants en el procediment selectiu de concurs oposició per a l'ingrés en el cos de mestres, convocat per l'Orde 11/2023, de 19 de desembre, que no van superar la primera prova (A+B) de la fase d'oposició i que no tenen habilitada l'especialitat per la qual es van presentar al procediment selectiu, per a la seua incorporació o habilitació en la borsa del cos de mestres.
- Resolució de 22 d'octubre de 2024.
- Annex I, llistat de les persones que van participar en el citat procediment, que no formen part de la borsa i a les quals se'ls considera acreditats els requisits generals i específics de titulació requerits per a aquesta especialitat.
- Annex II, llistat de les persones que van participar en el citat procediment, que no formen part de la borsa i a les quals no se'ls ha pogut comprovar el compliment de requisits requerits per a l'especialitat per la qual es van presentar.
NOTA INFORMATIVA: Les persones participants en l'oposició 2024 del cos de Mestres, que no van superar la primera prova (A+B) de la fase d'oposició i que apareixen publicades en l’ANNEX I, no han d'aportar documentació, ja que s'ha revisat d'ofici l'acreditació dels requisits generals i específics de titulació requerits, després de la consulta telemàtica de les seues dades.
Seran incorporades a la borsa o habilitades en la nova especialitat de manera PROVISIONAL amb la publicació de llistats definitius d'este procediment. Una vegada incorporades/habilitades, per a confirmar la seua inclusió DEFINITIVA en la borsa hauran de presentar una sol·licitud de participació en el procediment d'adjudicacions contínues.
NOTA INFORMATIVA: Les persones participants en l'oposició 2024 del cos de Mestres, que no van superar la primera prova (A+B) de la fase d'oposició, que no tenen habilitada l'especialitat per la qual es van presentar al procediment selectiu i als qui no se'ls ha pogut acreditar d'ofici el compliment dels requisits generals i específics, ANNEX II, han de presentar documentació que s'indica al tràmit telemàtic i seguir el procediment de la resolució 22 de octubre de 2024.
La documentació a presentar es detalla una vegada s'accedisca al tràmit telemàtic, en l'apartat "ESMENA DE REQUISITS ESPECÍFICS". Quan s'hagen emplenat els camps obligatoris (document, nom i cognoms, procediment i especialitat), es carregarà la informació sobre la documentació que ha d'aportar.
Tràmit
TITULACIÓ NO ACREDITADA: En el cas que la seua titulació acadèmica no li haja acreditat per a l'especialitat presentada pot comprovar en els documents de difícil cobertura les titulacions que acrediten directament i les que necessiten requisits complementaris per a aportar-los.
El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'acreditació abastarà des de les 13:00 hores del dia 23 d'octubre de 2024 fins a les 13:00 hores del dia 4 de novembre de 2024. AMPLIAT!
ATENCIÓ: A causa dels problemes tècnics per a accedir al tràmit, el termini d'acreditació es mantindrà obert fins a les 13:00 del 6/11/2024. AMPLIAT!
ATENCIÓ: Per la publicació del la RESOLUCIÓ de 8 de novembre de 2024, queda ampliat el termini d'acreditació fins a les 14:00 del 25/11/2024.
Accés al tràmit telemàtic d'acreditació de titulacions
Pot sol·licitar informació en el correu habilitacion_bolsa@gva.es. Per a això és necessari identificar-se amb nom, cognoms, DNI i indicar l'especialitat sobre la qual es realitza la consulta i les circumstàncies concretes de la seua participació en l'oposició (aprovat, no aprovat, situació en bossa en el cas de ja formar part d'ella...).
Llistats Provisionals
- Resolució de 2 de desembre de 2024
- Annex I: Llistat provisional del personal convocat en el procediment, que no forma part de la borsa i que acredita els requisits específics de titulació de l'especialitat per la qual va participar en el procediment selectiu.
- Annex II: Llistat provisional del personal convocat en el procediment, que no forma part de la borsa i que no acredita els requisits específics de titulació de l'especialitat per la qual va participar en el procediment selectiu.
Tràmit
NOTA INFORMATIVA: NOMÉS poden accedir al tràmit d'esmena els docents que estan en l'annex II i han presentat documentació en participar en la fase presentació.
El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'esmena i reclamació als llistats provisionals abastarà des de les 10:00 hores del dia 3 de desembre de 2024 fins a les 10:00 hores del dia 11 de desembre de 2024.
Accés al tràmit telemàtic d'esmena per a l'acreditació de titulacions
Pot sol·licitar informació en el correu habilitacion_bolsa@gva.es. Per a això és necessari identificar-se amb nom, cognoms, DNI i indicar l'especialitat sobre la qual es realitza la consulta i les circumstàncies concretes de la seua participació en l'oposició (aprovat, no aprovat, situació en bossa en el cas de ja formar part d'ella...).
Llistats definitius
NOTA INFORMATIVA: El personal que ja formava part de les borses d'interins del cos de Mestres, que no ha prestat serveis, i haja participat en el procediment convocat per l'Ordre 11/2023, de 19 de desembre, serà reordenat en la borsa d'acord amb la Resolució de 26 de novembre de 2010 per la qual s'estableix el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat segons l'acord subscrit per la Conselleria d'Educació i les organitzacions sindicals.
NOTA INFORMATIVA: Base Tercera, punt 4 de la Resolució: aquelles persones que no hagen presentat una sol·licitud abans de l'1 de juliol de 2025, seran excloses d'ofici de la borsa de l'especialitat en la qual han sigut incorporades.
- Resolució de 17 de desembre de 2024
- Correcció d'errors de la Resolució de 17 de desembre de 2024
- Annex I: Llistat definitiu del personal convocat en el procediment, que no forma part de la borsa i que acredita els requisits específics de titulació de l'especialitat per la qual va participar en el procediment selectiu.
- Annex II: Llistat definitiu del personal convocat en el procediment, que no forma part de la borsa i que no acredita els requisits específics de titulació de l'especialitat per la qual va participar en el procediment selectiu.
- Annex III: Llistat de noves incorporacions i interins sense servicis consolidats que han participat en el procediment selectiu, convocat per l'Orde 11/2023, de 19 de desembre.
AVÍS: La incorporació del personal que ha acreditat els requisits, indicada en la resolució en el punt 1 de la base tercera, JA ESTÀ DISPONIBLE.
Informació a la documentació publicada sobre l'adjudicació contínua
Accés a la sol·licitud de l'adjudicació contínua
Activació en la plataforma informàtica, participants de l'Annex I [fins a l'1 de juliol 2025]
- Correu electrònic de contacte: habilitacion_bolsa@gva.es