Acreditació de requisits de titulació (Procediments 2016-2023) - RRHH Educación
Acreditació de requisits de titulació
ADSCRIPCIÓ d'especialitats de professors i catedràtics de Música i Arts Escèniques i DESDOBLAMENT d'especialitats vinculades als estudis superiors de música
Adscripció i Convocatòria
Oposicions de 2021
NOTA INFORMATIVA: Les persones participants en l'oposició 2021 del cos de mestres que no van superar la primera prova (A+B) i que apareixen publicades en l’ANNEX I, no han d'aportar documentació, ja que s'ha revisat d'ofici l'acreditació dels requisits generals i específics de titulació requerits, després de la consulta telemàtica de les seues dades. Seran incorporades a la borsa una vegada finalitzat aquest procediment.
NOTA INFORMATIVA: Les persones participants en l'oposició 2021 del cos de mestres que no van superar la primera prova (A+B), que no formen part de la borsa de l'especialitat per la qual es van presentar al procediment selectiu i als qui no se'ls ha pogut acreditar d'ofici el compliment dels requisits generals i específics, ANNEX II, han de presentar documentació i seguir el procediment de la resolució 25 d'octubre de 2022.
Convocatòria
- Resolució de 25 d'octubre de 2022.
- Correcció d'errors.
- Resolució de 25 d'octubre de 2022 (TEXT CONSOLIDAT).
- Annex I, llistat de les persones que van participar en el citat procediment i a les quals se'ls considera acreditats els requisits generals i específics de titulació requerits per a aquesta especialitat.
- Annex II, llistat de les persones que van participar en el citat procediment i a les quals no se'ls ha pogut comprovar el compliment de requisits requerits per a l'especialitat per la qual es van presentar.
Acreditació dels requisits generals i específics de titulació de les persones participants en el procediment selectiu d'ingrés en el cos de mestres convocat per l'Ordre 45/2021, de 28 de desembre, que no van superar la primera prova (A+B) de la fase d'oposició i que no formen part de la borsa de l'especialitat per la qual es van presentar al procediment selectiu, per a la seua incorporació a la borsa del cos de mestres.
Tràmit
El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'acreditació abastarà des de les 00:00 hores del dia 26 d'octubre de 2022 fins a les 23:59 hores del dia 8 de novembre de 2022.
- Plazo finalizado => Acces al tràmit telemàtic d'acreditació de titulacións <=
Llistats Provisionals
NOTA INFORMATIVA: Les persones participants en l'oposició 2022 del cos de Mestres que no van superar la primera prova (A+B) i que apareixen publicades en l'ANNEX I (personal ja acreditat) de la Resolució 25 d'octubre de 2022, no apareixeran en aquesta part del procediment. Aquestes es veuran reflectides, ja reordenades segons els criteris establits en la normativa de provisió llocs de treball en règim d'interinitat, en l'annex corresponent dels llistats definitius que es publicaran una vegada finalitze per complet aquest procediment.
- Resolució de 18 de novembre de 2022
- Annex I: Llistat provisional del personal que acredita els requisits generals i específics de titulació de l’especialitat per la qual va participar en el procediment selectiu
- Annex II: Llistat provisional del personal que no acredita els requisits generals i específics de titulació de l’especialitat per la qual va participar en el procediment selectiu.
Tràmit
El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'esmena i reclamació als llistats provisionals abastarà des de les 00:00 hores del dia 21 de novembre de 2022 fins a les 23:59 hores del dia 25 de novembre de 2022.
- Accés al tràmit telemàtic de reclamació i subsanació
- Correu electrònic de contacte: habilitacion_bolsa@gva.es
Llistats definitius
NOTA INFORMATIVA: El personal que ja formava part de la borsa de mestres interins que no ha prestat serveis, i haja participat en el procediment convocat per l'Ordre 45/2021 de 28 de desembre, serà reordenat en la borsa d'acord amb la Resolució de 26 de novembre de 2010 per la qual s'estableix el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat segons l'acord subscrit per la Conselleria d'Educació i les organitzacions sindicals.
NOTA INFORMATIVA: S'estableix un període transitori, que finalitzarà el dia 1 de juny de 2023, perquè les persones relacionades en l'annex II presenten la documentació que acredite els requisits previstos per a la seua incorporació a la borsa. La presentació de la documentació es realitzarà mitjançant el tràmit Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació TELEMÀTICA de procediments de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=18494) i s’indicarà en l'apartat F:
- SERVEI TERRITORIAL: Serveis Centrals (Direcció General)
- MATÈRIA: Servei de Gestió de Borses de la Direcció General de Personal Docent
- Resolució de 19 de desembre de 2022
- Annex I: Llistat definitiu del personal que acredita.
- Annex II: Llistat definitiu del personal que NO acredita.
- Annex III: Totes les persones participants.
- Accés al tràmit Z - Sol·licitud general
- Correu electrònic de contacte: habilitacion_bolsa@gva.es
Moratòries i tràmits pendents
Activació en la plataforma informàtica, participants de l'Annex I [fins a l'1 de juny 2023] ->FINALITZADA<-
Moratòria oberta, presentació de documentació participants de l'Annex II [fins a l'1 de juny 2023] ->FINALITZADA<-
Oposicions de 2017, 2019 i 2020
NOTA INFORMATIVA: Les persones participants en l'oposició 2020 que no van superar la primera prova de la fase d'oposició (A+B), i que no formaven part de la borsa corresponent, havien de presentar els requisits de titulació en el procediment anterior, convocat en octubre i resolt per la Resolució de 13 de desembre de 2021 d'aquesta mateixa pàgina. Per això, NO han d'aportar documentació en el procediment actual i NO apareixen en els llistats d'aquesta convocatòria.
Aquelles persones que van acreditar els requisits annex I de la Resolució de 13 de desembre de 2021 d'aquesta mateixa pàgina van ser ja incorporades a borsa.
Aquelles persones que estan pendents d'acreditar els requisits de titulació annex II de la Resolució de 13 de desembre de 2021 d'aquesta mateixa pàgina) han de seguir el procediment descrit en la resolució esmentada.
Si aquest és el seu cas, consulte la Resolució de 13 de desembre de 2021 d'aquesta mateixa pàgina i tots els seus annexos i seguisca els passos indicats en la resolució.
Convocatòria
- Resolució de 7 de març de 2022
- Annex I. Personal que ha de presentar documentació (actualitzat el 08/03/2022 15:00)
- Annex II. Personal que compleix els requisits de titulació corresponents
Acreditació dels requisits de titulació de les persones integrants de les borses de treball en els cossos docents de professors d'Ensenyament Secundari, professors d'escoles oficials d'idiomes, professors de Música i Arts Escèniques, professors d'Arts Plàstiques i Disseny i professors tècnics de Formació Professional, incorporades a les borses de treball per la seua participació en els procediments selectius d'ingrés convocats per l'Ordre 15/2017, de 10 d'abril, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport; per l'Ordre 16/2017, de 10 d'abril, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport; per l'Ordre 7/2019, de 28 de febrer de 2019, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, i per l'Ordre 22/2020, de 23 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.
Tràmit
El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'acreditació abastarà des de les 10 hores del dia 8 de març de 2022 fins a les 10 hores del dia 28 de març de 2022.
- Accés al tràmit telemàtic d'acreditació de titulació
- Correu electrònic de contacte: habilitacion_bolsa@gva.es
- NOTA: Només poden accedir al tràmit telemàtic les persones incloses en l'annex I. Únicament s'haurà de presentar la documentació indicada en la plataforma
Acord d'habilitació
Llistats Provisionals
- Resolució de 22 de juny de 2022
- Annex I - Llistat provisional del personal docent interí que acredita la titulació necessària per a la pertinença a la borsa del cos i especialitat corresponent, per la seua participació en els procediments selectius objecte d'aquesta resolució.
- Annex II - Llistat provisional del personal docent interí que acredita la titulació necessària per a la pertinença a la borsa del cos i especialitat corresponent, per la seua participació en procediments d'incorporació a borsa convocats amb posterioritat als procediments selectius objecte d'aquesta resolució.
- Annex III - Llistat provisional del personal docent interí que no acredita la titulació necessària per a la pertinença a la borsa del cos i especialitat corresponent, per la seua participació en els procediments selectius objecte d'aquesta resolució.
- Annex IV - Llistat provisional de persones inscrites en l'oposició convocada per l'Ordre 16/2017, de 10 d'abril, que no van aprovar la primera part (A+B) i han acreditat els requisits necessaris de l'especialitat per la qual es van presentar a aquesta oposició.
- Annex V - Llistat provisional de persones inscrites en l'oposició convocada per l'Ordre 16/2017, de 10 d'abril, que no es van presentar al procediment selectiu o que no van aprovar la primera part (A+B) i no han acreditat els requisits necessaris de l'especialitat per la qual es van presentar a aquesta oposició.
Tràmit
El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'acreditació abastarà des de les 00:00 hores del dia 23 de juny de 2022 fins a les 23:59 hores del dia 30 de juny de 2022.
- Accés al tràmit telemàtic de reclamació i subsanació
- Correu electrònic de contacte: habilitacion_bolsa@gva.es
Llistats definitius
- Resolució de 19 de juliol de 2022
- Annex I - Llistat definitiu del personal docent interí que acredita la titulació necessària per a la pertinença a la borsa del cos i especialitat corresponent, per la seua participació en els procediments selectius objecte d'aquesta resolució.
- Annex II - Llistat definitiu del personal docent interí que acredita la titulació necessària per a la pertinença a la borsa del cos i especialitat corresponent, per la seua participació en procediments d'incorporació a borsa convocats amb posterioritat als procediments selectius objecte d'aquesta resolució.
- Annex III - Llistat definitiu del personal docent interí que no acredita la titulació necessària per a la pertinença a la borsa del cos i especialitat corresponent, per la seua participació en els procediments selectius objecte d'aquesta resolució.
- Annex IV - Llistat definitiu de persones inscrites en l'oposició convocada per l'Ordre 16/2017, de 10 d'abril, que no van aprovar la primera part (A+B) i han acreditat els requisits necessaris de l'especialitat per la qual es van presentar a aquesta oposició.
- Annex V - Llistat definitiu de persones inscrites en l'oposició convocada per l'Ordre 16/2017, de 10 d'abril, que no es van presentar al procediment selectiu o que no van aprovar la primera part (A+B) i no han acreditat els requisits necessaris de l'especialitat per la qual es van presentar a aquesta oposició.
- Correu electrònic de contacte: habilitacion_bolsa@gva.es
Moratòries i tràmits pendents
Moratòria oberta, presentació de documentació participants de l'Annex III [fins a l'1 de juliol 2023] ->FINALITZADA<-
Oposicions de 2020
Convocatòria
Acreditació dels requisits generals i específics de titulació de les persones participants en el procediment selectiu d'ingrés en els cossos docents de professors d'Ensenyament Secundari, professors d'escoles oficials d'idiomes, professors de Música i Arts Escèniques, professors d'Arts Plàstiques i Disseny i professors tècnics de Formació Professional convocat per l'Ordre 22/2020, de 23 de novembre, que no van superar la primera prova (A+B) de la fase d'oposició i que no formen part de la borsa de l'especialitat per la qual es van presentar al procediment selectiu.
Tràmit
El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'acreditació abastarà des de les 10 hores del dia 20 d'octubre de 2021 fins a les 10 hores del dia 2 de novembre de 2021.
- Termini finalitzat => Accés al tràmit telemàtic d'acreditació de titulació <=
Llistats Provisionals
- Resolució de 10 de novembre de 2021
- Annex I - Llista provisional del personal que no acredita els requisits generals i específics de titulació de l'especialitat per la qual va participar en el procediment selectiu.
- Annex II - Llista provisional del personal que acredita els requisits generals i específics de titulació de l'especialitat per la qual va participar en el procediment selectiu.
Tràmit
El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'acreditació abastarà des de les 00:00 hores del dia 12 de novembre de 2021 fins a les 23:59 hores del dia 18 de novembre de 2021.
- Accés al tràmit telemàtic de reclamació i subsanació
- Correu electrònic de contacte: habilitacion_bolsa@gva.es
Llistats definitius
Oposicions de 2016 i 2018
Convocatòria
Acreditació dels requisits específics de titulació de les persones participants en els procediments selectius per a ingrés en el cos de mestres convocats per Ordre 11/2016 i per Ordre 12/2018, que no van superar la primera prova (A+B) de la fase d'oposició i van ser incorporades a la borsa de treball de l'especialitat corresponent mitjançant Resolució de 9 de setembre de 2016 i Resolució de 15 de novembre de 2018 respectivament.
Tràmit
El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'acreditació abastarà des de les 10 hores del dia 11 de juny de 2020 fins a les 20 hores del dia 25 de juny de 2020.
- Termini finalitzat => Accés al tràmit telemàtic d'acreditació de titulació <=
Participació
Relació de persones que han de presentar documentació per a acreditar els requisits específics de titulació, segons el que s'estableix en la Resolució de 8 de juny de 2020, amb motiu de la seua participació en els procediments selectius d'ingrés en el cos de mestres convocats per Ordre 11/2016 i per Ordre 12/2018, que no van superar la primera prova (A+B) de la fase d'oposició i van ser incorporades a la borsa de treball de l'especialitat corresponent mitjançant Resolució de 9 de setembre de 2016 i Resolució de 15 de novembre de 2018 respectivament.
Tràmit
El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'acreditació abastarà des de les 00:00 hores del dia 1 de desembre de 2020 fins a les 23:59 hores del dia 15 de desembre de 2020.
- Termini finalitzat => Accés al tràmit telemàtic d'acreditació de titulació <=
Acord d'habilitació
Llistats Provisionals
- Resolució de 21 de juny de 2021
- Annex I - Llistat provisional del personal docent interí habilitat en l'especialitat per la qual es va presentar al procediment selectiu.
- Annex II - Llistat provisional del personal docent interí habilitat en l'especialitat per la qual es va presentar al procediment selectiu i que ha prestat serveis en aquesta especialitat abans d'obtindre la titulació.
- Annex III - Llistat provisional del personal docent interí no habilitat en l'especialitat per la qual va participar en el procediment selectiu.
- Annex IV - Llistat provisional de personal docent interí que ha participat en el procediment i que tenia habilitada l'especialitat per la qual va participar en el procediment selectiu per procediments previs.
Tràmit
El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'acreditació abastarà des de les 00:00 hores del dia 22 de juny de 2021 fins a les 23:59 hores del dia 29 de juny de 2021.
- Accés al tràmit telemàtic de reclamació i subsanació
- Correu electrònic de contacte: habilitacion_bolsa@gva.es
Llistats Definitius
- Resolució de 14 de juliol de 2021
- Annex I - Llistat definitiu del personal docent interí habilitat en l'especialitat per la qual es va presentar al procediment selectiu.
- Annex II - Llistat definitiu del personal docent interí habilitat en l'especialitat per la qual es va presentar al procediment selectiu i que ha prestat serveis en aquesta especialitat abans d'obtindre la titulació.
- Annex III - Llistat definitiu del personal docent interí no habilitat en l'especialitat per la qual va participar en el procediment selectiu.
- Annex IV - Llistat definitiu de personal docent interí que ha participat en el procediment i que tenia habilitada l'especialitat per la qual va participar en el procediment selectiu per procediments previs.