El valencià a les grans superfícies comercials (AMV) 1993 - Política Lingüística
El valencià a les grans superfícies comercials (AMV) 1993
UNIVERS: col·lectiu format per la clientela de grans superfícies i centres comercials de la ciutat de València i voltants
GRANDÀRIA DE LA MOSTRA: 1.750 entrevistes
MARGE D'ERROR ESTADÍSTIC: ± 2,4%
INTERVAL DE CONFIANÇA: 95,5%
DISTRIBUCIÓ I ESTRATIFICACIÓ DE LA MOSTRA:
- Alcampo 250 entrevistes
- Galerías Preciados 250 entrevistes
- El Corte Inglés 250 entrevistesC/ Pintor Sorolla
- ContinenteAlfafar 250 entrevistesCampanar 250 entrevistes
- Nuevo CentroEls Corredors 250 entrevistesEl Corte Inglés 250 entrevistes
Estratificació de la mostra: Per grups de sexe (40% homes i 60% dones) i d'edat (4 estrats amb un 25% per a cadascun)
REALITZACIÓ DEL TREBALL: 1993 (juny - juliol)
DIRECCIÓ DEL PROJECTE: Rafael L. NINYOLES, Sociòleg. Cap del Servei d'Investigació i Estudis Sociolingüístics. Direcció General de Política Lingüística
TREBALL DE CAMP: DUP TRES SL.
PROCÉS DE DADES: TESI SA (Gandia)
Entén | ||||||
Sap parlar | ||||||
Sap llegir | ||||||
Sap escriure |
Retolacions | |
Publicitat | |
NS/NC |
Més | ||||
Igual | ||||
Menys | ||||
NS/NC |
Molt Positiva | ||
Positiva | ||
Indiferent | ||
Negativa | ||
Molt negativa | ||
NS/NC |