Recursos Humans - RRHH Educación
AVISOS
PROCESSOS D'ESTABILITZACIÓ - DOCUMENTACIÓ JUSTIFICATIVA
D'acord amb la Llei 20/2021, de 28 de desembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l'ocupació pública, es convocaran per les diferents administracions educatives processos d'estabilització de personal docent on es requereixen d'una banda certificat de l'experiència docent prestada en centres educatius i certificat de la fase d'oposició superada en la mateixa especialitat del cos al qual s'opta, a partir de l'any 2012.
Per a agilitar la tramitació d'aquesta documentació podrà sol·licitar-se de la següent manera:
1r Certificat de l'experiència docent prestada en centres educatius:
a) Es podrà obtindre un certificat específic per als processos d'estabilització a través d'OVIDOC (https://ovidoc.edu.gva.es/ovidoc/), apartat "Historial Administratiu -> Descàrrega full de serveis -> Certificat de serveis prestats a l'efecte dels processos d'estabilització (Llei 20/2021)".
b) També es podrà justificar l'experiència docent, sol·licitant un Full de serveis en qualsevol de les Direccions Territorials on s'haja prestat serveis. Per a això, caldrà realitzar un tràmit “Z” (sol·licitud general https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=18494) dirigit a la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport en el qual s'adjunte el següent formulari emplenat (https://ceice.gva.es/documents/162909733/162910227/solicitud.pdf/836f9171-4224-4b4e-82c8-0e7316108b6e) al costat del justificant de l'abonament de la taxa corresponent (https://atenea.ha.gva.es/sara/servlet/com.hacienda.pdf.pdf417.servletrecogidadatossimulador?id_simul=simu046-9774).
2n Certificat de la fase d'oposició superada en la mateixa especialitat del cos al qual s'opta, a partir de l'any 2012:
a) Persones AMB serveis prestats en centres públics dependents de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport
Podran tramitar-ho directament a través d'OVIDOC (https://ovidoc.edu.gva.es/ovidoc/), accedint a la icona "HISTORIAL ADMINISTRATIU" i prement sobre el botó "PROCEDIMENT ESTABILITZACIÓ INTERINS" i triant l'opció "CERTIFICAT FASES D'OPOSICIÓ APROVADES".
Si no s'obtenen certificats és perquè no s'ha superat cap fase d'oposició.
b) S'haurà de sol·licitar a través d'un tràmit "Z" (sol·licitud general https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=18494).
El procedimiento de toma de posesión y alta en nómina para el personal funcionario interino es el siguiente:
- Una vez presentado el personal funcionario interino en el centro adjudicado, la dirección del centro procederá a validar en el programa ITACA la nueva incorporación, no siendo necesario remitir la credencial a la Dirección Territorial correspondiente.
- El procedimiento para el alta en nómina se realizará a través de la sede electrónica de la Generalitat Valenciana https://sede.gva.es, de acuerdo con la RESOLUCIÓN de 18 de julio de 2019, de la directora general de Personal Docente, relativa a la presentación de documentación y alta en nómina del personal funcionario interino, que figuran en la página web de la Conselleria de Educación, Cultura y Deporte.
Más información en: https://ceice.gva.es/es/web/rrhh-educacion/alta-en-nomina
Este documento contiene una breve descripción de los accesos a recursos, que proporciona la Dirección General de Tecnologías de la Información y las Telecomunicaciones, imprescindibles para el trabajo de los docentes.
Obertura de borses extraordinàries de treball per al cos de professors de Música i Arts Escèniques i per al cos de professors d'Ensenyament Secundari
Convocatòria d’adjudicació de llocs per al personal interí dels cossos de Mestres, Secundària i Altres Cossos per al dia 9 de febrer de 2023.
Adjudicació de llocs de 7 de febrer de 2023 per al personal interí dels cossos de Mestres, Secundària i Altres Cossos.
Llistat provisional de llocs oferits per a l’adjudicació de 7 de febrer de 2023 dels cossos de Mestres, Secundària i Altres Cossos.
Resolució definitiva en el procés de renovació de directors i directores.
Renovació de directors i directores
Resolució definitiva en el procés de renovació de directors i directores.
PROCEDIMENT D'ESTABILITZACIÓ (concurs de mèrits) - acta i resultat del sorteig de vocals òrgans de selecció
PROCEDIMENT D'ESTABILITZACIÓ (concurs de mèrits) - acta i resultat del sorteig de vocals òrgans de selecció
S'ha publicat l'acta i el resultat del sorteig públic per a la designació dels vocals dels òrgans de selecció del procediment selectiu regulat per l'Ordre 66/2022, realitzat el dia 3 de febrer de 2023, a les 10 hores, a la sala de videoconferències 3 (planta baixa - escala 3) de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport en l'avinguda de Campanar, núm. 32, de València.
Més informació en l'apartat "Tribunals" de cada cos convocat:
Participants i lloc adjudicat del procediment d'adjudicació de llocs de difícil cobertura.
PROCEDIMENT D'ESTABILITZACIÓ (concurs oposició) - correcció d'errades convocatòria
PROCEDIMENT D'ESTABILITZACIÓ (concurs oposició) - correcció d'errades convocatòria
Més informació en l'apartat "Convocatòria" del cos convocat:
ADJUDICACIONS CONTÍNUES - Convocatòria
ADJUDICACIONS CONTÍNUES - Convocatòria
ADJUDICACIÓ DE LLOCS DE DIFÍCIL COBERTURA - Requisits i llocs provisionals
ADJUDICACIÓ DE LLOCS DE DIFÍCIL COBERTURA
Requisits específics i llocs provisionals oferits per a l'adjudicació de llocs de difícil cobertura.
Pla de Contingència Centres Docents
Pla de Contingència Centres Docents
Informació Jurídica
Informació Jurídica
Sol·licitud telemàtica de permisos i llicències, corresponent al Subdirector General de Personal Docent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport