Informació sobre la tramitació electrònica

Informació sobre la tramitació electrònica

La tramitació electrònica és un procés digital que permet realitzar sol·licituds i gestions administratives a través d'internet, sense necessitat d'acudir de manera presencial a una oficina. 

Passos generals per a tramitar una beca de manera electrònica: 

1. Accedix al portal: En les nostres pàgina web, en cada secció trobaràs un enllaç al tràmit específic per a la sol·licitud de beques.

2. Identificació digital: És imprescindible comptar amb un mitjà d'identificació segur. Assegura't de tindre un certificat digital o utilitzar el sistema d'identificació Cl@ve PIN. Això et permetrà accedir al tràmit i presentar la teua sol·licitud de manera segura.

*RECORDA QUE el formulari de sol·licitud ha de ser emplenat amb la identificació electrònica de la persona estudiant. No està permés utilitzar la identificació electrònica d'una altra persona.

3. Presenta la sol·licitud: Emplena el formulari i adjunta els documents requerits directament a través de la plataforma.

4. Seguiment: Una vegada presentada, podràs realitzar el seguiment de la teua sol·licitud també a través de la teua CARPETA CIUTADANA.