Presentació de sol·licituds
El termini de presentació de sol·licituds i documents començarà a computar-se el dia 29 d'octubre a les 10.00 hores i acabarà el dia 12 de novembre de 2025 a les 10.00 hores. Durant este termini podrà desistir-se de la sol·licitud presentada.
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds i documents, no es tindrà en compte cap sol·licitud nova ni modificació alguna de l'entregada, ni documentació referida als mèrits aportats, ni cap renúncia a la participació excepte el que s'estableix en la convocatòria.
Les oficines de les seus centrals de les conselleries, de les seus principals de les seues delegacions o de les direccions o serveis territorials, i les oficines PROP prestaran el servei d'informació administrativa general i el registre de documents, en horari general d'obertura al públic de 9 a 14:30 hores, de dilluns a divendres.
Els dijous a la vesprada, es prolongarà el servei d'informació administrativa general i el registre de documents, des de les 15 fins a les 19 hores ininterrompudament, en els edificis PROP següents:
- Alacant: Rambla Méndez Núñez, 41
- Castelló: Germans Bou, 47
- València: Gregorio Gea, 27
Participants
Participants dependents de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport
Hauran de presentar, dins del període de presentació de sol·licituds, una instància telemàtica per mitjà de l'aplicació destinada a este efecte (consulteu funcionament en Instruccions), i cal que amb posterioritat formulen les peticions telemàticament. Durant el mes de desembre de 2025, s'obrirà un termini de 7 dies naturals perquè els participants sol·liciten les peticions per via telemàtica.
Accés a Instància Telemàtica
Accés a instància telemàtica
A l'hora de realitzar la sol·licitud telemàtica, es recomana l'ús dels navegadors Mozilla Firefox o Internet Explorer. També es recomana que actualitze el seu navegador a l'última versió, almenys per a Internet Explorer.
En el cas que tinga algun problema amb els dígits del seu compte bancari, o per a qualsevol incidència informàtica o problema relacionat amb l'accés a l'aplicació, s'ha de dirigir a la pàgina web del SAI:
https://gvasai.edu.gva.es/
Termini finalitzat ⇒ Accés a Instància Telemàtica
Participants que no depenen de la Conselleria d'Educación, Investigació, Cultura i Esport
Hauran de presentar, dins del període de presentació de sol·licituds, una instància, d'acord amb model oficial, que els serà facilitada en les direccions territorials d'Educació i en esta pàgina web, i cal que amb posterioritat formulen les peticions telemàticament. Durant el mes de gener de 2017, s'obrirà un termini de set dies naturals perquè els participants sol·liciten les seues peticions per via telemàtica.
Instància impresa per als participants que no depenen de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (només cos de mestres).
Instància impresa per als participants que no depenen de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (només cos de mestres).
Termini finalitzat => Instància impresa per als participants que no depenen de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (només cos de mestres).
Aportació de Mèrits.
Notes
No serà necessari presentar el full de servicis, ni tampoc el certificat d'haver format part d'algun tribunal d'oposicions durant el temps de prestació de sevicis per a l'administració de la Generalitat Valenciana. Hauran d'aportar la justificació quan hagueren format part d'un tribunal d'oposicions d'una altra comunitat autònoma.
Es recorda que, perquè un apartat puga ser baremat d'ofici, és imprescindible que el docent l'haja marcat prèviament en la sol·licitud.