Transició des del paper a la via telemàtica - Trabajo
L'ordre de 27 de juny del 2008
L'ordre de 13 de febrer del 2009
Esta obligació, que abasta també a les empreses ja inscrites en el REA -encara que feren la seua inscripció per la ‘via presencial' en paper- implica que totes les empreses han d'estar connectades al seu expedient per mitjà d'un certificat digital (és el problema típic de les empreses que van sol·licitar la inscripció en paper, perquè no van utilitzar, evidentment, certificat digital per a inscriure's-hi) i implica, també, que totes les empreses han de tindre designat a efectes de notificacions un compte de correu electrònic (este és un problema no sols de les empreses de sol·licitud ‘via presencial' sinó també d'aquelles que s'hi van inscriure per via telemàtica però van designar com a forma de notificacions el correu postal o el fax.)
És per això que la disposició transitòria de l'ordre esmentada de 13 de febrer
Comptat i debatut, són dues les operacions que han de realitzar les empreses:
- Connectar-se amb el seu expedient amb un certificat digital (les empreses de sol·licitud ‘via presencial' i les que canvien de representant davant del REA). Per a establir la connexió hauran de disposar del seu número de localitzador.
- Una vegada connectats, per mitjà del procediment de variació de dades, hauran de designar o ratificar el seu compte de correu electrònic a efecte de notificacions.