2024 - Cos d'Inspectors d'Educació

Ves enrere Persones admeses i excloses

Persones admeses i excloses

Llistes PROVISIONALS de persones aspirants admeses i excloses

[Data Pub. 04/04/2024]
 

 

Reclamació i correcció d'errors

El termini de presentació de reclamacions i correccions d'errors serà de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de la resolució (del 5 d'abril de 2024 al 19 d'abril de 2024, tots dos inclosos).

Podran realitzar el tràmit per via telemàtica les persones que es troben en les següents situacions:

  • Les persones aspirants excloses que apareguen en la llista i desitgen esmenar el defecte que ha motivat la seua exclusió.
  • Les persones que no hi figuren havent-se inscrit i desitgen reclamar esta situació. En este cas s'haurà d'adjuntar a la reclamació la justificació del pagament de la taxa i el resguard de registre de la sol·licitud d'inscripció.
  • Les persones admeses i excloses que hagen detectat errors en la consignació de les dades.

Si la reclamació està relacionada amb persones en situacions de violència de gènere, de reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere o de diversitat funcional i és necessari entregar documentació que acredite estes situacions, s'haurà d'entregar en un tràmit addicional per a la presentació de documentació sensible (a més de registrar el tràmit de reclamació). Per tant, en estes situacions s'hauran d'emplenar i registrar dos tràmits telemàtics: el tràmit de reclamació i el tràmit de presentació de documentació sensible.

Documentació a aportar en casos d'exclusió:

  • No acreditar requisit nacionalitat: documentació que acredite el detallat en la base 2.1.a de la convocatòria.
  • No acreditar requisit 2.1.h (antiguitat 10 anys): full de servicis.
  • No acreditar requisit 2.1.h (experiència docent 8 anys): full de servicis.
  • No acreditar titulació requerida: còpia per totes dues cares del títol al·legat. En cas de ser un títol obtingut a l'estranger s'aportarà la declaració d'equivalència. Les titulacions a aportar poden ser:
    • Doctorat.
    • Grau més màster universitari.
    • Llicenciatura.
    • Enginyeria Superior.
    • Arquitectura.
    • Títols declarats equivalents.
  • No es justifica exempció/reducció de taxa: carnet de família nombrosa; carnet de família monoparental; carnet amb el grau de diversitat funcional; mitjans de prova previstos en l'article 9.1, o 9.2 de la Llei 7/2012 de la violència sobre la dona. En el cas de no disposar de la documentació necessària per a acreditar l'exempció o reducció, s'haurà d'abonar l'import complet o la diferència de la taxa que corresponga (si ja es va abonar part de l'import) en el mateix tràmit de reclamació.
  • No es justifica l'accés per reserva de plaça: carnet amb el grau de diversitat funcional i dictamen tècnic facultatiu.
  • No acreditar requisit 2.1.j (idioma valencià): certificat de nivell C1 o C2; certificat de capacitació en valencià; o, "Diploma de Mestre de Valencià". Les persones excloses per este motiu seran convocades per a la realització de la prova extraordinària de coneixements de valencià nivell C1, la convocatòria del qual serà publicada en l'apartat de la web "Prova de valencià nivell C1" del procediment selectiu. 

 

Tràmit telemàtic

 

 

Llistes DEFINITIVES de persones aspirants admeses i excloses

[Data Pub. 29/04/2024]
 

DATA DE COMENÇAMENT DE LES PROVES SELECTIVES: PRIMER EXERCICI

Dia: Dissabte 18 de maig de 2024 a les 10.00 hores.
Lloc: Universitat Miguel Hernández d'Elx-Altabaix: Aules 0.2, 0.3, 0.4, 0.5, 0.6 i 0.7

Recurs a les llistes DEFINITIVES

El termini de presentació de recurs serà d'1 mes comptat a partir de l'endemà de la publicació de la resolució (del 30 d'abril de 2024 al 29 de maig de 2024, tots dos inclosos).

Les persones interessades podran realitzar el tràmit per via telemàtica.

Tràmit telemàtic

Suport tècnic per a la tramitació telemàtica

  • Dubtes i problemes amb l'ús de CL@VE: telèfon 060 (servici prestat per l'Administració General de l'Estat, +34 902887060 per a crides des de fora d'Espanya)
  • Problemes amb la instal·lació i l'ús de certificats electrònics de l'Agència de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV): telèfon 963866014. O emplenant el formulari en https://www.accv.es/contacta/
  • Altres problemes tècnics amb el tràmit d'inscripció: emplenant el formulari https://gvasai.edu.gva.es/plugins/formcreator/front/formdisplay.php?id=114 o telefonant al telèfon 961040504. Horari d'atenció: de dilluns a dijous de 8h a 19h i divendres de 8h a 15h.
  • Dubtes sobre la convocatòria o com procedir amb la inscripció: telèfon 012 (963866000 per a crides des de fora de la Comunitat Valenciana)