INFORMACIÓ PER A LES COMISSIONS - Cualificaciones Profesionales
Ves enrere INFORMACIÓ PER A LES COMISSIONS
INFORMACIÓ PER A LES COMISSIONS
- VOLEU SABER QUINES SÓN LES COMISSIONS I LES SEUS?
*Text de la resolució inicial: resolució de 21 de juliol de 2021
*Text de la resolució de 29 de desembre de 2022 Annex I: seus Annex II: comissions
*Text de l'actualització del 23/01/2023
*Text de l'actualització del 03/03/2023
*Text de la resolució de 06 de juliol de 2023 Annex I: centres amb les seues comissions Annex II: comissions per família amb integrants Annex IIb: comissions per família
*Text de l'actualització del 19/07/2023
**Resum estadístic:
-Localitats: 83 (78 en anterior, increment: 5)
-Centres/seus: 139 (126 en anterior, increment: 13)
-Famílies: 24 (24 en anterior, increment: 1)
-Comissions: 258 (228 en anterior, increment: 30)
-Membres: 1552 (1356 en anterior, increment: 196)
- VOLEU INCORPORAR UNA NOVA COMISSIÓ?
- Instruccions
- Documentació:
- Instruccions
- VOLEU ACTUALITZAR LA VOSTRA COMISSIÓ?
- Instruccions
- Documentació:
- Instruccions
*Compromís individual (només per a nous membres)
*Faig constar del centre (només si s'escau)
- VOLEU SER MEMBRES?
- Curs habilitador de personal assessor i avaluador del PAAC Permanent a la Comunitat Valenciana.
- Experiència.
- Recordeu que aquest curs t’habilita per poder formar part de les comissions d’acreditació de competències només si teniu 4 anys d’experiència a la família professional (per a més detalls sobre l'experiència mireu les instruccions per incorporar nova comissió).
-
ASSIGNACIÓ ECONÒMICA SEUS
- RESOLUCIÓ 27 de juny de 2022, de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, per la qual es resol l’assignació econòmica extraordinària per a l’avaluació i acreditació de les competències professionals en els centres docents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport que col·laboren en el procediment d’avaluació i acreditació permanent.
- RESOLUCIÓ de 18 de maig de 2023, de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, per la qual es resol l’assignació econòmica extraordinària per a l’avaluació i acreditació de les competències professionals en els centres docents de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport que col·laboren en el procediment d’avaluació i acreditació permanent.
-
IMATGE CORPORATIVA
Tractant-se d'un programa dirigit a la ciutadania que es duu a terme als centres educatius, resulta altament aconsellable que tot aquell centre que dispose com a mínim d'una comissió en faça difusió d'aquest mitjançant la imatge corporativa.
La idea és que el material següent quede ben visible per tal d'arribar al major nombre possible de ciutadans i ciutadanes i, així, augmentar el nombre de candidats i candidates potencials.
La següent és una llista del material de difusió del qual haurien de disposar les comissions. Això sí, la quantitat es refereix al nombre d'unitats per centre.
En el cas del material en paper (tríptic i cartell) a més de mostrar l'aspecte també s'afigen enllaços on podeu descarregar-los. Ara bé, l'objectiu és que pugueu oberservar-los millor, no per a imprimir-los.
Logos
- Aspecte:
En el cas del nou logo acredita, s'han activat uns enllaços on podreu descarregar diverses versions del mateix que podreu enganxar allà on les necessiteu.
La següent és una versió per a documents, llocs web, etc, que sempre romandrien en format digital:
La següent és una versió per a documents, cartells, etc. que posteriorment s'imprimirien en paper:
Altres logos relacionats amb el programa:
Tríptic
- Quantitat: 30
- Aspecte:
Cartell
- Quantitat: 8
- Aspecte:
Roll-Up
- Quantitat: 1
- Aspecte:
|
Placa
- Quantitat: 1
- Aspecte:
En un futur es posarà en marxa el pla de difussió on, bé a través de la informació que consta en les nostres bases de dades sobre repartiment anterior de material, bé a través d'un formulari (on les comissions podran manifestar el material del qual disposen i d'allò que els falta) es procedirà a l'enviament del material necessari. Evidentment, una comissió pot sol·licitar en qualsevol moment material adreçant-se a ivqp@gva.es però, en tractar-se de material que es reparteix per centre, es prega, en cas d'haver-ne, coordinació amb la resta de comissions.
***En cas de dubte ó incidència contacteu amb el CAU al telèfon 960038618.