Organismes

Portals

Expedient Docent Electrònic Normalitzat (EDEN)

Expedient Docent Electrònic Normalitzat (EDEN)

EDEN es defineix com el sistema que alberga totes les dades personals i administratives del personal docent funcionari i interí dels centres d'ensenyament públics de la Generalitat en un suport electrònic interoperable, que possibilita la gestió integral del seu expedient en un entorn propi, flexible, àgil i actualitzable en el temps. Aquest instrument permetrà que, de manera progressiva, en els pròxims anys tots els procediments administratius es facen telemàticament. 
 
Què conté? Agrupació de dades, documents i fets dels docent
 
De quin moment? Documents generats i aportats al llarg de tota la seua vida professional
 
Per a què? Per a aconseguir una major eficiència tant en la gestió d'aqueixes dades per part de l'administració, com també en la relació docent/administració
 
La plataforma web d'accés preferent en EDEN a l'expedient personal serà l'Oficina Virtual del Docent (OVIDOC)