Implantació de comissions - Cualificaciones Profesionales
Curs del CEFIRE per a la capacitació
L'IVQP recomana encaridament a les persones que desitgen pertànyer a una comissió la realització del curs de capacitació de persones assessores i avaluadores del Procedimient d'Assesorament i Avaluació de les competències en la Convocatòria Permanent (PAACP).
Per a realitzar les funcions de persona presidenta o secretària tindrà caràcter obligatori.
Quan s'envie la documentació necessària per demanar l'alta de la comissió o d'una persona membre, si se disposa del curs, caldrà annexar-lo. En cas d'haver-lo realitzat en altres CC. AA., caldrà aportar un certificat del curs que mostre clarament els perfils sobre els quals ha versat: asesor, evaluador o ambdós.
Termini de realització del pròxim curs
Des del 21/03/2024 fins el 10/04/2024 amb caràcter semipresencial.
Termini d'inscripció del pròxim curs
- Feu clic ací per inscriure-vos a la seu d'Alacant (Lloc web del Cefire d'Alcoi)
- Feu clic ací per inscriure-vos a la seu de Castelló (Lloc web del Cefire de Castelló de la Plana)
- Feu clic ací per inscriure-vos a la seu de València. (Lloc web del Cefire Específic d'FP)
Nota: els enllaços s'habilitaran el més aviat possible abans de la realització del curs.
Nota: cap la posibilitat de què els enllaços estiguen ja activats i que no funcionen. Això és a causa d'un problema amb les Cookies. En eixe cas vos recomanem que intenteu accedir al web de cada Cefire directament i que busqueu el curs. Per exemple així:
A l’hora de pertànyer a una comissió es poden donar dos situacions possibles:
Comissió ja existeix
Si al vostre centre ja existeix una comissió de la vostra família professional, podreu afegir-se a ella fent el següent.
1.Comproveu que compliu tots els requisits.
2.Contacteu amb el/la President/a i sol·liciteu la vostra incorporació annexant tota la documentació necessària.
Nota: feu clic ací per a més informació sobre requisits, documentació, etc relativa a cada membre.
Comissió no existeix
Si al vostre centre encara no existeix una comissió de la vostra família professional, caldrà crear-la fent el següent:
1. Feu una reunió per triar la persona presidenta, la persona secretària i, com a mínim, una persona vocal (el nombre mínim és de 3 persones però seria ideal una quantitat d'entre 5 i 8 persones).
2.Informeu-ne a la vostra Directiva, la qual signarà un vistiplau on es compromet a recolzar la comissió en tot el necessari i sol·licitarà la vostra incorporació a la Xarxa Novigi en el Programa Acredita.
3.Si sou la persona presidenta, contacteu amb l’Institut Valencià de les Acreditacions Professionals (IVQP) enviant un correu a ivqp@gva.es amb l'assumpte “Alta nova comissió” on sol·liciteu la creació de la comissió, tot annexant la documentació necessària.
4.A través del vostre correu de contacte (el de la persona presidenta) rebreu confirmació sobre l’habilitació de cada candidat i si finalment la comissió compleix els requisits per incorporar-se al programa.
5.Durant el curs escolar es publicaran resolucions de la Direcció General de Formació Professional, que reflectiran totes les actualitzacions (incorporacions, baixes, canvis de càrrecs) en les comissions. A partir de la seua publicació, la nova comissió ja serà oficial i podrà començaran treballar. Tot allò necessari per treballar ho podreu trobar a l'espai web en AULES, que a la vegada és una eina de comunicació.
Nota: feu clic ací per a més informació sobre requisits, documentació, etc. relativa a la comissió.
Documentació general de la comissió
Documentació individual per cada membre
- Compromís individual (obligatori)
- Certificat curs del CEFIRE (només és necessari en determinats casos. Consulteu ací)
- Informe de vida laboral, contractes, etc. (només és necessari en determinats casos. Consulteu ací)
Una vegada creada una comissió, esta pot sofrir canvis. En eixe cas, cal comunicar els canvis de manera obligatòria el més aviat possible a l’IVQP.
L’actualització es podrà fer informant a través del correu ivqp@gva.es o per qualsevol via que l’IVQP establisca.
Les instruccions per a fer-ho les podreu trobar a l’espai de treball web d’Aules al qual tenen accés totes les comissions una vegada creades.
A continuació es publica l'Ampliació d'oferta autoritzada per família professional.
Per a més informació, consulteu el Protocol d'ampliació d'oferta en Aules/Instrucciones/Ampliación de oferta.
- Activitats Físiques i Esportives
- Administració i Gestió
- Agrària
- Arts Gràfiques
- Arts i Artesanies
- Comerç i Màrqueting
- Edificació i Obra Civil
- Electricitat i Electrònica
- Energia i Aigua
- Fabricació Mecànica
- Fusta, Moble i Suro
- Hoteleria i Turisme
- Imatge i So
- Imatge Personal
- Indústries Alimentàries
- Indústries Extractives
- Informàtica i Comunicacions
- Instal·lació i Manteniment
- Maritimopesquera
- Química
- Sanitat
- Seguretat i Medi Ambient
- Serveis Socioculturals i a la Comunitat
- Tèxtil, Confecció i Pell
- Transport i Manteniment de Vehicles
- Vidre i Ceràmica
Ampliació actualitzada amb data 23/01/2024