T'interessa

Organismes

Portals

Les diferents àrees d'actuació en matèria de política educativa, centres i personal docent, política lingüística i gestió del multilingüisme, formació professional i ensenyaments en règim especials, universitats, investigació i ciència treballen per a garantir la qualitat educativa dels valencians i les valencianes al sistema educatiu valencià.

Les principals línies d'actuació se centren en la dignificació de l'escola pública valenciana com a garant de la igualtat d'oportunitats, en un sistema educatiu amb models pedagògics innovadors dotats de recursos i materials de suport adequats, un ensenyament inclusiu per a l'alumnat amb necessitats educatives especials, unes aules coeducadores que acaben amb les desigualtats socials i de gènere, una escola humana on el professorat i les comunitats educatives siguen el centre de l'equació, una formació continuada del professorat en recerca permanent de la qualitat educativa, una major estabilitat de les plantilles docents, uns sistemes d'avaluació de rigor, un sistema plurilingüe que òbriga les portes a altres llengües i cultures de forma real i efectiva, i una millora de les infraestructures educatives.

En definitiva, una educació universal, democràtica, oberta i participativa, crítica i creativa, pròxima i arrelada a l'entorn. Una educació de qualitat per a totes i tots.

Novetats

Convocatoria de reunión de la Mesa Sectorial de Educación

Convocatòria de reunió de la Mesa Sectorial d'Educació.
20 de febrer de 2024. 09:30h.

Temes a tractar:

1. Lectura i aprovació, si escau, de l’acta de la reunió celebrada l’11 de gener de 2024.

2. ORDE _/__, de __ de ___, de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació, de constitució dels consells territorials de la Formació Professional per a l'organització, planificació i disseny de l'oferta de Formació Professional en tots els seus graus i modalitats, en les àrees funcionals de la Comunitat Valenciana.

3. Projecte d’Orde de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es regula l'avaluació de l'alumnat de cicles formatius i cursos d'especialització de Formació Professional derivats de la Llei orgànica 3/2022, de 31 de març, d'ordenació i integració de la Formació Professional, a l'empara del Reial decret 659/2023.

4. Torn obert de paraula.


Anar a la convocatòria.

Convocatòria de reunió de la Mesa Sectorial d'Educació.

Convocatòria de reunió de la Mesa Sectorial d'Educació.
22 de febrer de 2024. 09:30h.

Temes a tractar:

1. Projecte de decret __/____, d __ d _____, del Consell, pel qual es modifica el Decret 107/2022, de 5 d’agost, del Consell, pel qual s’establix l’ordenació i el currículum d’Educació Secundària Obligatòria, i l’Orde 19/2023, de 29 de juny, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen els procediments derivats del Decret 107/2022, de 5 d’agost, del Consell, pel qual s’establixen l’ordenació i el currículum d’Educació Secundària Obligatòria, i del Decret 108/2022, de 5 d’agost, del Consell, pel qual
s’establixen l’ordenació i el currículum de Batxillerat, així com l’organització i el funcionament del Batxillerat 
nocturn i a distància a la Comunitat Valenciana.
2. Torn obert de paraula.


Anar a convocatòria.

 

Convocatòria de reunió de la Mesa Sectorial d'Educació

Convocatòria de reunió de la Mesa Sectorial d'Educació.
08 de febrer de 2024. 09:30h.

Temes a tractar:

1.    Concurs de trasllats

Anar a la convocatòria.