Subvencions per a la contractació de personal investigador de caràcter predoctoral - Ciencia e investigación
Ves enrere Subvencions per a la contractació de personal investigador de caràcter predoctoral
Subvencions per a la contractació de personal investigador de caràcter predoctoral
- Bases reguladores
- Correció d'errades de les bases reguladores
- CORRECCIÓ d'errades de la Resolució de 25 de gener de
- 2017
- Convocatòria
- RESOLUCIÓ de 16 de novembre de 2017, per la qual s'amplia el termini màxim de justificació
- Procediment i tramitació de la sol·licitud
- Esmena
- Anar a Resolucions
- Documents de seguiment
- Documents de justificació
Contacte:
Bernat Calatayud Bordes - 961970808
Amparo González Escriche - 961970815
DOCUMENTS QUE ACOMPANYEN LA SOL·LICITUD
- Còpia del títol espanyol de grau, llicenciat, arquitecte, arquitecte tècnic, enginyer, enginyer tècnic o diplomat.(document escanejat amb un grandària màxima de 2000k, amb extensió vàlida jpg, jpeg, pdf, doc, zip)
- Certificat o còpia confrontada de l'expedient acadèmic de la titulació de grau, llicenciat, arquitecte, arquitecte tècnic, enginyer, enginyer tècnic o diplomat, emés per la secretaria del centre i en què conste la nota mitjana en base 10. En el cas que s'haja arribat a aquesta titulació a través de més d'un títol consecutiu de nivell diferent, es presentarà certificat o còpia confrontada de l'expedient acadèmic de totes les titulacions.(document escanejat amb un grandària màxima de 2000k, amb extensió vàlida jpg, jpeg, pdf, doc, zip)
- Currículum de la persona sol·licitant.
- Memòria descriptiva del projecte d'investigació que es pretén realitzar.
- En el cas de persones que s'acullen al supòsit establit en la base 2.b, atenció de fills menors de sis anys, hauran d'aportar fotocòpia del llibre de família i certificat de la vida laboral emés per la Seguretat Social.
-
(document escanejat amb un grandària màxima de 2000k, amb extensió vàlida jpg, jpeg, pdf, doc, zip)
-
Còpia confrontada d'autorització o permís de residència, o d'estada per estudis a Espanya, si és el cas. (document escanejat amb un grandària màxima de 2000k, amb extensió vàlida jpg, jpeg, pdf, doc, zip)
RESOLUCIONS
- Resolució de 24 de febrer de 2017, de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència, per la qual s'adjudica la dotació econòmica, per a l'exercici pressupostari 2017, als beneficiaris de les ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral, Programa VALi+d, concedides en 2014.
- ANNEX
- Resolució de 29 de juny del 2017, de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència per la qual es tenen per desistides les sol·licituds que es relacionen en l'annex, presentades a l'empara de la convocatòria de les subvencions per a contractació de personal investigador de caràcter predoctoral (publicada en la web el 05/07/2017)
- ANNEX
- Resolució de 30 de novembre de 2017 de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència per la qual es concedeixen subvencions per a la contractació de personal investigador de caràcter predoctoral (ACIF/2017). (publicada en la web el 30/11/2017).
- ANNEX I
- ANNEX II
- ANNEXIII
- ANNEX IV
- Resolució de 8 de gener de 2018 de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència de modificació, per la qual s'accepten renúncies i es concedixen noves subvencions per a la contractació de personal investigador de caràcter predoctoral. (ACIF/2017). (publicada en la web el 19/01/2018).
- ANNEX I
- ANNEX II
- ANNEX III
- ANNEX IV
-
Resolució de 19 de gener de 2018 de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència de modificació, per la qual es descompten els períodes gaudits d'altres beques o subvencions amb la mateixa finalitat en les subvencions concedides per a la contractació de personal investigador de caràcter predoctoral. (ACIF/2017).(publicat en la web el 24/01/2018)
DOCUMENTOS DE SEGUIMENT
Documentació a presentar en el mes de NOVEMBRE de cada anualitat per al manteniment de la subvenció. Aquesta documentació es remetrà a través dels centres perceptors de la subvenció:
-
Informe anual de la persona investigadora contractada. (Polseu per a descarregar el model)
-
Informe anual del director/a de la tesi. (Polseu per a descarregar el model)
Documentació a presentar a la finalització del contracte, inclosa la renúncia. Aquesta documentació es remetrà, en el termini d'un mes des de la finalització, mitjançant el seu centre d'adscripció:
-
Informe final de la persona investigadora contractada. (Polseu per a descarregar el model)
-
Informe final del director/a de la tesi. (Polseu per a descarregar el model)
ALTRES DOCUMENTS DE SEGUIMENT
-
Comunicació de renúncia. (Polseu per a descarregar el model)
-
Sol·licitud o comunicació general. (Polseu per a descarregar el model)
DOCUMENTOS DE JUSTIFICACIÓ DE NOVES CONCESSIONS I RENOVACIONS
-
Relació detallada de les despeses de les ajudes concedides en 2014 i gaudides en 2017. (Polseu per a descarregar model)
-
Certificat de despeses de les ajudes concedides en 2015 i gaudides en 2017. (Polseu per a descarregar model)
-
Relació detallada de les despeses de les ajudes concedides en 2015 i gaudides en 2017. (Polseu per a descarregar model)
-
Certificat de despeses de les ajudes concedides en 2016 i gaudides en 2017. (Polseu per a descarregar model)
-
Certificat de despeses de les subvencions concedides en 2017. (Polseu per a descarregar model)