Llistats provisionals
S'actualitza la llista de personal interí.
- Cos de Mestres
- Cossos de Secundària i Altres Cossos
[Data Pub.: 21/07/2022]
AVÍS
Les persones que van participar en els procediments selectius per a ingrés en el cos de mestres convocats per Ordre 11/2016 i per Ordre 12/2018, que no van superar la primera prova (A+B) de la fase d'oposició, i van ser incorporades a la borsa de treball mitjançant Resolució de 9 de setembre de 2016 i Resolució de 15 de novembre de 2018 respectivament.
I les persones que que van participar en el procediment selectiu per a ingrés en els cossos docents de professors d'Ensenyament Secundari, professors d'escoles oficials d'idiomes, professors de Música i Arts Escèniques, professors d'Arts Plàstiques i Disseny, i de professors tècnics de Formació Professional, convocat per Ordre 7/2019, que no van superar la primera prova (A+B) de la fase d'oposició, i van ser incorporades a la borsa de treball mitjançant Resolució de 7 de novembre de 2019 de la directora general de Personal Docent.
Han de tindre en compte que:
La disposició addicional de la Resolució de 9 de maig de 2014, de la Direcció General de Centres i Personal Docent estableix que el personal integrant de les borses de treball que no estiguera en possessió de la titulació acadèmica que faculta per a l'ingrés en el cos i especialitat en què està inscrit, ha de desactivar-se de la borsa de treball.
En aquesta disposició addicional s'indica també, que el personal funcionari interí que no complira els requisits exigits i no haguera sol·licitat la desactivació, si se li adjudicara un lloc i no disposara de la titulació corresponent o l'acreditació de la capacitació per a impartir l'especialitat de la borsa en la qual es trobe inscrit, segons establisca la normativa vigent, serà exclòs d'aquesta borsa.
Reclamacions
Els participants funcionaris interins disposen d'un termini de 2 dies hàbils, a partir de l'endemà al de la publicació d'esta resolució, per a formular reclamacions.
Les reclamacions es presentaran en l'adreça de correu electrònic bolsas_edu@gva.es, en l'escrit hauran de constar les dades següents:
- Nom i cognoms
- NIF
- Cos a què pertany
- Especialitat o especialitats
- Objecte i desenrotllament de la reclamació
NOTA (COS DE MESTRES, OPOSICIONS 2022):
En els propers dies , una vegada finalitzat el procediment d’oposició actual, es publicarà una Resolució per a incorporar les persones que han aprovat l’oposició i no han obtés plaça o han superat la primera part (fase A+B).
Les persones presentades a l’oposició que no han superat la primera fase (fase A+B) cal que acrediten la seua titulació i requisits per a ser incorporats a la borsa en un procediment que s’iniciarà a partir de setembre/octubre de 2022.
NOTA (HABILITACIONS DE MESTRES INTERINS 2022):
Les persones que han sol·licitat ser habilitades en una altra especialitat en el mes de juny de 2022, aquest els serà reconegut durant el primer trimestre del proper curs 2022/2023
De no poder presentar la reclamació per correu electrònic haurà d'enviar-la per fax al 961970987 amb les mateixes dades que es relacionen en l'apartat anterior.