Participants
Cossos de Mestres, Secundària i Altres Cossos - Participants
Cossos de Mestres, Secundària i Altres Cossos - Participants
Llistats provisionals
Noves incorporacions a la borsa d'interins
Enllaç a la plataforma d'adjudicacions contínues per a confirmar la sol·licitud
Data límit per a la confirmació: 30 de juny de 2026
S'actualitza la llista de personal interí.
- Resolució 24 de juliol de 2025
- Annex I - Personal funcionari interí de la llista única de mestres
- Annex II - Personal funcionari interí de les llistes d'especialitats de professors d'Ensenyament Secundari i d'altres cossos
Reclamacions
Els participants funcionaris interins disposaran de un termini de dos dies hàbils a comptar des de la publicació d'aquesta resolució per a presentar reclamacions.
NOMÉS s'atendran les reclamacions a l'ordre de borsa que es comuniquen pel procediment establit en OVIDOC.
Per a presentar una reclamació sobre l'ordre haurà d'utilitzar el tràmit [Tràmits - Reclamació llistat interins 2025] des de OVIDOC.
Al registrar una reclamació es podrà seleccionar la borsa de Mestres, per a qualsevol cos, fins que estiga disponible l'opció de borsa de Secundària i altres.
Abans de presentar una reclamació tinga en compte que l'ordre de la borsa està establit en la RESOLUCIÓ de 26 de novembre de 2010.
A NIVELL INFORMATIU vam mostrar uns aspectes que s'han extret i simplificat en nom de la claredat i facilitat de compressió:
El número mostrat en l'adjudicació d'inici de curs NO és l'ordre de borsa. El número d'adjudicació pot ser inferior a l'ordre de borsa perquè no contempla als docents que pertanyen a la borsa i no són adjudicables per estar treballant en un altre cos o altres circumstàncies que impossibiliten la seua adjudicació en eixe moment.
No es pot comparar el número d'ordre del llistat d'inici de curs amb el número de l'adjudicació d'inici de curs de l'any passat (ni amb la d'aquest, poden ser diferents).
La borsa es compon dels següent blocs de major a menor prioritat:
a) Docents amb serveis en borsa
b) Personal d'Unitats Concertades suprimides
c) Procediments selectius d'ingrés (Oposicions)
d) Borses Extraordinàries
Resta d'Incorporacions (Difícil Cobertura)
La promoció per serveis prestats 'Consolidació' es realitza mitjançant aquest acte i és simultània per a tots els docents que han prestat serveis durant el curs.
No és el mateix entrar en borsa per participar en les adjudicacions de Difícil Cobertura que treballar després d'una adjudicació per Difícil Cobertura. Qualsevol persona que es trobe en borsa i treballe per Difícil Cobertura estarà per davant de la borsa de totes les persones que entren en borsa per Difícil Cobertura amb independència de les data de prestació de serveis.
Els canvis d'ordre en el bloc a) Docents amb serveis en borsa, són excepcionals.
La promoció a aquest bloc es fa per blocs, en el mateix ordre en el qual es troben en cadascun d'ells.
La promoció dels interins no catalogats en els blocs b), c), d) [que són la resta d'incorporacions (Difícil Cobertura)] es situen darrere de TOTES les promocions de la resta de blocs i per ordre de prestació de serveis.
AVÍS: El personal que no tinga accés a OVIDOC haurà de realitzar el tràmit d'habilitació d'accés a aquesta plataforma
Enllaç al tràmit d'habilitació de l'accés a OVIDOC
Llistats definitius
- Resolució de 30 de juliol de 2025
- Annex I - Personal funcionari interí de la llista única de mestres
- Annex II - Personal funcionari interí de les llistes d'especialitats de professors d'Ensenyament Secundari i d'altres cossos
AVÍS per a les noves incorporacions a la borsa d'interins: Tots els docents inclosos per esta resolució (que prèviament NO estaven en borsa amb una sol·licitud d'adjudicació contínua presentada) ho són de forma provisional fins que realitzen la confirmació entrant en l'aplicació d'adjudicació contínua i sol·liciten una petició d'adjudicació abans del 30 de juny de 2026 tal com s'establix en la resolució. Podran desactivar-se després de realitzar la petició.