AVISOS

AVISOS

El procediment de presa de possessió i alta en nòmina per al personal funcionari interí és el següent:

  1. Una vegada presentat el personal funcionari interí en el centre adjudicat, la direcció del centre procedirà a validar en el programa ITACA la nova incorporació, no sent necessari remetre la credencial a la Direcció Territorial corresponent.

     

  2. El procediment per a l'alta en nòmina es realitzarà a través de la seu electrònica de la Generalitat Valenciana https://sede.gva.es, d'acord amb la RESOLUCIÓ de 18 de juliol de 2019, de la directora general de Personal Docent, relativa a la presentació de documentació i alta en nòmina del personal funcionari interí, que figuren en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

Més informació en: https://ceice.gva.es/va/web/rrhh-educacion/alta-en-nomina

 

 

PLATAFORMES TIC PER Al PERSONAL DOCENT DE NOVA INCORPORACIÓ EN CENTRES PÚBLICS NO UNIVERSITARIS

 

Aquest document conté una breu descripció dels accessos a recursos, que proporciona la Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Telecomunicacions, imprescindibles per al treball dels docents.

El personal opositor que no consta con la capacitación de valenciano en el listado de admitidos y que no tiene todavía un tribunal asignado, pero tiene el título, lo obtuvo antes del 18 de mayo y lo registró en tiempo y forma, pueden acreditarlo acudiendo a la Consellería de Educación, Cultura y Deporte, Servicio de Selección y Gestión Administrativa de Personal Docente, el martes 25 de junio, a las 9 de la mañana, o bien enviar la titulación escaneada al correo: seleccion_edu@gva.es

Si la documentación presentada es correcta, se les asignará tribunal y se les comunicará de forma inmediata.

Fecha Aviso
03/02/2022
ADJUDICACIONES

Por motivos de mantenimiento de los Portales Web no podrá publicarse nada durante unos días en la página de la Conselleria, por lo cual, esta semana no podrá haber Adjudicación de puestos de difícil cobertura. Por el mismo motivo, la adjudicación continua de la semana que viene será el miércoles 9 de febrero. Disculpad las molestias que esto pueda ocasionar.

 

Novetats

Ampliació del termini de peticions telemàtiques:

Concurs de trasllats

Ampliació del termini de peticions telemàtiques:

Convocatòria d’adjudicació de llocs per al personal interí dels cossos de Mestres, Secundària i Altres Cossos per al dia 1 de febrer de 2024.

Adjudicació de llocs de 30 de gener de 2024 per al personal interí dels cossos de Mestres, Secundària i Altres Cossos.

Llistat provisional de llocs oferits per a l’adjudicació de 30 de gener de 2024 dels cossos de Mestres, Secundària i Altres Cossos.

Convocatòria d’adjudicació de llocs per al personal interí dels cossos de Mestres, Secundària i Altres Cossos per al dia 30 de gener de 2024.

Participants i lloc adjudicat del procediment d'adjudicació de llocs de difícil cobertura.

Requisits específics i llocs provisionals oferits per a l'adjudicació de llocs de difícil cobertura

ESTABILITZACIÓ CONCURS OPOSICIÓ - ampliació, reducció, i ajornament de la fase de pràctiques

ESTABILITZACIÓ CONCURS OPOSICIÓ - ampliació, reducció, i ajornament de la fase de pràctiques

S'han habilitat en OVIDOC els tràmits d'ampliació, reduccion i ajornament de la fase de pràctiques del procediment selectiu convocat per ORDRE 72/2022.

Més informació en l'apartat "Regulació fase de pràctiques" del cos convocat:

Adjudicació de llocs de 25 de gener de 2024 per al personal interí dels cossos de Mestres, Secundària i Altres Cossos.

Processos Telemàtics

Sol·licitud telemàtica de permisos i llicències del Personal Docent de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació