Cos de Secundària i Altres Cossos
Cos de Secundària i Altres Cossos
Cos de Secundària i Altres Cossos
Convocatòria
Participació
Procediment de Comissions de Servici per a Personal Funcionari de Carrera Dependent d'Altres Administracions Educatives - Curs 2025/2026
Objecte: El present anunci té com a objecte informar el personal funcionari de carrera pertanyent a altres administracions educatives sobre el procediment i requisits per a sol·licitar comissions de servici en centres educatius de la Comunitat Valenciana durant el curs 2025/2026.
Requisits i Procediment:
- Anunci de Participació: Amb caràcter previ a la sol·licitud de comissió de servici, les persones interessades hauran de presentar un "Anunci de Participació" a través de la plataforma de tramitació de la Generalitat Valenciana.
- Termini: del 15 al 29 de maig de 2025 (els dos inclusivament).
- Documentació a adjuntar:
- Certificació original expedida en 2025 per l'òrgan competent de l'administració d'origen, amb les següents dades:
- Nom complet i DNI.
- Cos docent al qual pertany.
- Any de nomenament com a personal funcionari de carrera i qualificació obtinguda.
- Especialitat o especialitats reconegudes oficialment.
- Situació administrativa actual.
- Destí definitiu o documentació que acredite la incorporació/destine definitiu a partir de l'1 de setembre de 2025.
- Documentació acreditativa del coneixement del valencià, segons la base quarta de la convocatòria.
- Observacions: No s'admetran expedients personals, fulls de servicis, cessaments, preses de possessió ni altres documents diferents a la certificació especificada.
- Sol·licitud de Participació: Després de la verificació del compliment dels requisits del "Anunci de Participació", s'habilitarà l'accés a la plataforma OVIDOC (https://ovidoc.edu.gva.es) per a formalitzar la "Sol·licitud de Participació", mitjançant certificat digital.
- Condicions Específiques: Les comissions de servici per a este col·lectiu es limiten a causes mèdiques i socials, d'acord amb els punts 1 a 10 de la base sexta de la convocatòria.
- Informació Addicional: Es recomana a les persones interessades consultar detingudament la convocatòria completa, disponible en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, per a conéixer tots els detalls i requisits del procediment.
- ANUNCI DE PARTICIPACIÓ per al personal funcionari de carrera dependent d'altres administracions educatives.
S'amplia el termini d'anunci de participació per a les persones interessades:- Termini: des de les 00:00 hores del 15 de maig de 2025 fins a les 10:00 hores del 29 de maig de 2025
- Accés al tràmit telemàtic d'anunci de participació (amb signatura)
- SOL·LICITUD GENERAL DE PARTICIPACIÓ:
- Termini: A causa de problemes tècnics en la plataforma OVIDOC, el termini per a la presentació de sol·licituds definitives serà des de les 13:00 hores del 15 de maig de 2025 fins a les 13:00 hores del 29 de maig de 2025.
- PLATAFORMA OVIDOC
- PREGUNTES FREQÜENTS
Llistat provisional de baremació per interés professional
Accés a reclamació telemàtica: des de les 10:00 del 11/06/2025 fins a les 10:00 del 13/06/2025
Termini finalitzat => Accés a reclamació telemàtica
Petició Telemàtica
S'informa que a partir de les 10:00 hores del 1 de juliol de 2025 i fins a les 10:00 hores del 7 de juliol de 2025, es podran realitzar les peticions telemàtiques de comissions de serveis per causes socials per al curs 2025-2026, de conformitat amb la resolució de la Direcció General de Personal Docent de 16 d'abril de 2025.
Accés a la petició telemàtica mitjançant OVIDOC
Tràmit: Comissió de Servici per Motius Socials 2025/2026
Pot realitzar consultes mitjançant el correu comisiones_servicio@gva.es
Resolució Provisional
- Resolució
- Annex I: Llistat provisional d'adjudicats
- Annex II: Llistat provisional de no adjudicats
- Annex III: Llistat de participants ordenats per prioritat
[Data Pub.: 11/07/2025]
Reclamacions i renúncia
Des del dia 14 de juliol, a les 00:00 hores, fins al dia 15 de juliol, a les 23:59 hores, s'obrirà un termini perquè els participants poden efectuar reclamacions, consultar la seua puntuació o renunciar.
La renúncia està regulada en la base 12.2 de la resolució de 16 de abril de 2025, de la Direcció General de Personal Docent, per la qual es convoca procediment de sol·licitud i concessió de comissions de servici per al curs escolar 2025/2026, en centres públics docents no universitaris dependents de la Generalitat Valenciana, per al personal funcionari de carrera dels cossos de professors i catedràtics d'Ensenyament Secundari i altres cossos docents no universitaris diferents del cos de mestres.
Accés a reclamació telemàtica
Resolució Definitiva
- Resolució
- Annex I: Llistat definitiu d'adjudicats per causes socials
- Annex II: Llistat definitiu de no adjudicats per causes socials
- Annex III: Llistat de participants ordenats per prioritat
Llistat definitiu de baremació per interés professional
Informació i consulta per la via següent:
- Compte de correu electrònic: comisiones_servicio@gva.es