Cos de Mestres

Cos de Mestres

Participació

Tots els FUNCIONARIS DE CARRERA DEPENDENTS D'ALTRES ADMINISTRACIONS EDUCATIVES, abans de realitzar la SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ hauran de presentar l'anunci de participació mitjançant la plataforma de tramitació de la Generalitat Valenciana des del dia 14 de maig de 2024 fins al dia 21 de maig de 2024, tots dos inclusivament, i haurà d'adjuntar la certificació expedida l'any 2024 per l'òrgan competent de l'administració de la qual depén el centre en el que tinga el seu destí, amb indicació expressa de les següents dades:

– Nom, cognoms i DNI.

– Cos al qual pertany.

– L'especialitat o especialitats de les quals és titular i té reconegudes.

– Situació administrativa actual.

– Destinació definitiva o, en defecte d'això, documentació acreditativa de la seua reincorporació o destí definitiu a data 1 de setembre de 2024.

També hauran d'adjuntar a l'anunci de participació la documentació acreditativa del coneixement del valencià exigida d'acord amb el que s'establix en la base segona, punt 5.

No són vàlids expedients personals, fulls de servicis, cessaments i preses de possessió,…ni qualsevol altre document que no siga específicament la certificació expedida per la seua Administració d'origen, amb el seu contingut.

Després de realitzar l'anunci de participació, i una vegada comprovat que la persona interessada complix amb tots els requisits, se li donarà accés a la plataforma OVIDOC https://ovidoc.edu.gva.es; per a accedir al tràmit de SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ, la persona usarà com a credencial d'accés el seu certificat digital.

El personal funcionari de carrera dependent d'altres administracions educatives únicament podrà participar en el procediment de comissions de servici per causes socials pels motius establits en els punts 1 a 9 de la base segona, punt 2 de la present convocatòria.

  • ANUNCI DE PARTICIPACIÓ per al personal funcionari de carrera dependent d'altres administracions educatives.

Petició Telemàtica

S'informa que a partir de les 00:00 hores del 1 de juliol de 2024 i fins a les 23:59 hores del 5 de juliol de 2024, es podran realitzar les peticions telemàtiques de comissions de serveis per causes socials per al curs 2024-2025, de conformitat amb la resolució de la Direcció General de Personal Docent de 9 de maig de 2024.
 

Accés a la petició telemàtica mitjançant OVIDOC

Lligen-me abans d'accedir a OVIDOC.

Termini finalitzat => Accés a reclamació telemàtica

Tràmit: Comissió de Servei per Motius Socials 2024/2025

Pot realitzar consultes mitjançant el correu comisiones_servicio@gva.es

Termini finalitzat => Accés a Petició Telemàtica

Resolució Provisional

[Data Pub.: 23/07/2024]

Reclamacions i renúncia

Des del dia 23 de juliol, a les 18:30 hores, fins al dia 25 de juliol, a les 18:30 hores, s'obrirà un termini perquè els participants poden efectuar reclamacions, consultar la seua puntuació o renunciar.

La renúncia està regulada en la base 9.2 de la resolució de 9 de maig de 2024, de la Direcció General de Personal Docent, per la qual es convoca procediment de sol·licitud i concessió de comissions de servici per al curs escolar 2024/2025, en centres públics docents no universitaris dependents de la Generalitat Valenciana, per al personal funcionari de carrera del cos de mestres i mestres.

Accés a reclamació telemàtica

Termini finalitzat => Accés a reclamació telemàtica

De conformitat amb el que establixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, contra el present acte, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició o bé caldrà plantejar directament un recurs contenciós administratiu, en els terminis i davant els òrgans que s'indiquen a continuació:

El recurs de reposició haurà d'interposar-se davant la directora general de Personal Docent d'esta Conselleria en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació d'esta resolució definitiva d'adjudicació de llocs de treball en comissió de servicis mitjançant una sol·licitud general única d'iniciació i tramitació telemàtica de procediments de la Generalitat Valenciana accessible en:

 https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=G95565

El recurs contenciós administratiu haurà de plantejar-se davant el jutjat contenciós-administratiu de València en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la seua publicació.

En la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació, en l'enllaç https://ceice.gva.es/va/web/rrhh-educacion/alta-en-nomina el personal funcionari de carrera dependent d'altres administracions educatives al qual s'haja concedit destí en comissió de serveis en l'administració educativa de la Comunitat Valenciana podrà realitzar l'alta en nòmina corresponent.

Informació i consulta per la via següent: