Cos de Mestres - RRHH Educación
Cos de Mestres
Convocatòria
Participació
Tots els FUNCIONARIS DE CARRERA DEPENDENTS D'ALTRES ADMINISTRACIONS EDUCATIVES, abans de sol·licitar RENOVACIÓ O SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ hauran de presentar l'anunci de participació mitjançant la plataforma de tramitació de la Generalitat Valenciana des de les 10 hores del dia 2 de maig de 2022 fins a les 10 hores de dia 9 de maig de 2022, tots dos inclusivament, i haurà d'adjuntar la certificació expedida l'any 2022 per l'òrgan competent de l'administració de la qual depén el centre en el que tinga el seu destí, amb indicació expressa de les següents dades:
–Nom, cognoms i DNI.
–Cos al qual pertany.
–L'especialitat o especialitats de les quals és titular i té reconegudes.
–Situació administrativa actual.
–Destinació definitiva o, en defecte d'això, documentació acreditativa de la seua reincorporació o destí definitiu a data 1 de setembre de 2022.
També hauran d'adjuntar a l'anunci de participació la documentació acreditativa del coneixement del valencià exigida d'acord amb el que s'estableix en la base sisena.
No són vàlids expedients personals, fulls de serveis, cessaments i preses de possessió,…ni qualsevol altre document que no siga específicament la certificació expedida per la seua Administració d'origen, amb el seu contingut.
Després de realitzar l'anunci de participació, i una vegada comprovat que la persona interessada compleix amb tots els requisits, se li donarà accés a la plataforma OVIDOC https://ovidoc.edu.gva.es; per a accedir al tràmit de RENOVACIÓ O SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ, la persona usarà com a credencial d'accés el seu certificat digital.
El personal funcionari de carrera dependent d'altres administracions educatives únicament podrà participar en el procediment de comissions de servei per causes socials pels motius establits en els punts 1 a 7 de la base tercera de la present convocatòria.
- Anunci de participació per al personal funcionari de carrera dependent d'altres administracions educatives.
- Termini: des de les 10 hores del 2 de maig fins a les 10 hores del 9 de maig de 2022
- Accés al tràmit telemàtic d'anunci de participació (amb signatura)
- Sol·licitud general de participació.
Termini - ampliació: des de les 15 hores del 9 de maig fins a les 10 hores del 25 de maig de 2022
Comissions
Petició Telemàtica
S'informa que a partir de les 00:00 hores de l'1 de juliol de 2022 i fins a les 14:00 hores del 8 de juliol de 2022, es podran realitzar les peticions telemàtiques de comissions de serveis per causes socials per al curs 2022-2023, de conformitat amb la resolució de la Direcció General de Personal Docent de 26 d'abril de 2022.
Resolució Provisional
- Resolució
- Annex I: Llistat provisional d'adjudicats per causes socials - base quarta, apartat a, grup I.
- Annex II: Llistat provisional d'adjudicats per causes socials - base quarta, apartat b, grup II, i apartat c, grup III.
- Annex III: Llistat provisional de no adjudicats per causes socials, amb indicació de la causa.
- Annex IV: Llistat provisional de participants dels grups II i III, ordenats per prioritat.
[Data Pub.: 26/07/2022 19:00 hores]Reclamacions i renúncia
Des de l'hora de la publicació de la present resolució, s'obrirà un termini de 2 dies hàbils perquè els participants poden efectuar reclamacions o consultar la seua puntuació.
La renúncia està regulada en la base 13.2 de la resolució de 26 d'abril de 2022, de la Direcció General de Personal Docent, per la qual es convoca procediment d'adjudicació de llocs de treball en comissió de servei per als diferents cossos de funcionaris de carrera docents.
Resolució Definitiva
- Resolució
- Annex I: Llistat definitiu d'adjudicats per causes socials - base quarta, apartat a, grup I.
- Annex II: Llistat definitiu d'adjudicats per causes socials - base quarta, apartat b, grup II, i apartat c, grup III.
- Annex III: Llistat definitiu de no adjudicats per causes socials, amb indicació de la causa.
- Annex IV: Llistat definitiu de participants dels grups II i III, ordenats per prioritat.
[Data Pub.: 29/07/2022]Es podran comunicar incidències relacionades amb l’adjudicació de comissions de servei per causes socials, mitjançant el tràmit que està definit a OVIDOC. Aquest tràmit ja està actiu.
Tràmit: Incidències provisió de places / Comissions de servei causa social.
Informació i consulta per les vies següents:
- Números de telèfon:
- 961-970-335
- 961-970-987
- 961-970-418
- Compte de correu electrònic: comisiones_servicio@gva.es