Oposicions de 2017, 2019 y 2020 - RRHH Educación
Oposicions de 2017, 2019 y 2020
Oposicions de 2017, 2019 i 2020
NOTA INFORMATIVA: Les persones participants en l'oposició 2020 que no van superar la primera prova de la fase d'oposició (A+B), i que no formaven part de la borsa corresponent, havien de presentar els requisits de titulació en el procediment anterior, convocat en octubre i resolt per la Resolució de 13 de desembre de 2021 d'aquesta mateixa pàgina. Per això, NO han d'aportar documentació en el procediment actual i NO apareixen en els llistats d'aquesta convocatòria.
Aquelles persones que van acreditar els requisits (annex I de la Resolució de 13 de desembre de 2021 d'aquesta mateixa pàgina) van ser ja incorporades a borsa.
Aquelles persones que estan pendents d'acreditar els requisits de titulació (annex II de la Resolució de 13 de desembre de 2021 d'aquesta mateixa pàgina) han de seguir el procediment descrit en la resolució esmentada.
Si aquest és el seu cas, consulte la Resolució de 13 de desembre de 2021 d'aquesta mateixa pàgina i tots els seus annexos i seguisca els passos indicats en la resolució.
Convocatòria
- Resolució de 7 de març de 2022
- Annex I. Personal que ha de presentar documentació (actualitzat el 08/03/2022 15:00)
- Annex II. Personal que compleix els requisits de titulació corresponents
Acreditació dels requisits de titulació de les persones integrants de les borses de treball en els cossos docents de professors d'Ensenyament Secundari, professors d'escoles oficials d'idiomes, professors de Música i Arts Escèniques, professors d'Arts Plàstiques i Disseny i professors tècnics de Formació Professional, incorporades a les borses de treball per la seua participació en els procediments selectius d'ingrés convocats per l'Ordre 15/2017, de 10 d'abril, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport; per l'Ordre 16/2017, de 10 d'abril, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport; per l'Ordre 7/2019, de 28 de febrer de 2019, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, i per l'Ordre 22/2020, de 23 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.
Tràmit
El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'acreditació abastarà des de les 10 hores del dia 8 de març de 2022 fins a les 10 hores del dia 28 de març de 2022.
- Accés al tràmit telemàtic d'acreditació de titulació
- Correu electrònic de contacte: habilitacion_bolsa@gva.es
- NOTA: Només poden accedir al tràmit telemàtic les persones incloses en l'annex I. Únicament s'haurà de presentar la documentació indicada en la plataforma
Acord d'habilitació
Llistats Provisionals
- Resolució de 22 de juny de 2022
- Annex I - Llistat provisional del personal docent interí que acredita la titulació necessària per a la pertinença a la borsa del cos i especialitat corresponent, per la seua participació en els procediments selectius objecte d'aquesta resolució.
- Annex II - Llistat provisional del personal docent interí que acredita la titulació necessària per a la pertinença a la borsa del cos i especialitat corresponent, per la seua participació en procediments d'incorporació a borsa convocats amb posterioritat als procediments selectius objecte d'aquesta resolució.
- Annex III - Llistat provisional del personal docent interí que no acredita la titulació necessària per a la pertinença a la borsa del cos i especialitat corresponent, per la seua participació en els procediments selectius objecte d'aquesta resolució.
- Annex IV - Llistat provisional de persones inscrites en l'oposició convocada per l'Ordre 16/2017, de 10 d'abril, que no van aprovar la primera part (A+B) i han acreditat els requisits necessaris de l'especialitat per la qual es van presentar a aquesta oposició.
- Annex V - Llistat provisional de persones inscrites en l'oposició convocada per l'Ordre 16/2017, de 10 d'abril, que no es van presentar al procediment selectiu o que no van aprovar la primera part (A+B) i no han acreditat els requisits necessaris de l'especialitat per la qual es van presentar a aquesta oposició.
Tràmit
El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'acreditació abastarà des de les 00:00 hores del dia 23 de juny de 2022 fins a les 23:59 hores del dia 30 de juny de 2022.
- Accés al tràmit telemàtic de reclamació i subsanació
- Correu electrònic de contacte: habilitacion_bolsa@gva.es
Llistats definitius
- Resolució de 19 de juliol de 2022
- Annex I - Llistat definitiu del personal docent interí que acredita la titulació necessària per a la pertinença a la borsa del cos i especialitat corresponent, per la seua participació en els procediments selectius objecte d'aquesta resolució.
- Annex II - Llistat definitiu del personal docent interí que acredita la titulació necessària per a la pertinença a la borsa del cos i especialitat corresponent, per la seua participació en procediments d'incorporació a borsa convocats amb posterioritat als procediments selectius objecte d'aquesta resolució.
- Annex III - Llistat definitiu del personal docent interí que no acredita la titulació necessària per a la pertinença a la borsa del cos i especialitat corresponent, per la seua participació en els procediments selectius objecte d'aquesta resolució.
- Annex IV - Llistat definitiu de persones inscrites en l'oposició convocada per l'Ordre 16/2017, de 10 d'abril, que no van aprovar la primera part (A+B) i han acreditat els requisits necessaris de l'especialitat per la qual es van presentar a aquesta oposició.
- Annex V - Llistat definitiu de persones inscrites en l'oposició convocada per l'Ordre 16/2017, de 10 d'abril, que no es van presentar al procediment selectiu o que no van aprovar la primera part (A+B) i no han acreditat els requisits necessaris de l'especialitat per la qual es van presentar a aquesta oposició.
- Correu electrònic de contacte: habilitacion_bolsa@gva.es
Moratòries i tràmits pendents
Moratòria oberta, presentació de documentació participants de l'Annex III [fins a l'1 de juliol 2023] ->FINALITZADA<-