Inscripció - RRHH Educación
Ves enrere Inscripció
Inscripció
Termini de presentació
NOU TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
El nou termini serà del 21 de febrer de 2025 al 6 de març de 2025, tots dos inclosos.
--------------------------------------------------------------------------------------
TERMINI DE PRESENTACIÓ INICIAL: Termini de presentació de sol·licituds del 31 de gener de 2025 al 13 de febrer de 2025, tots dos inclosos.
Presentació de sol·licituds
1er PAS (obligatori): TRÀMIT D'INSCRIPCIÓ I ABONAMENT DE TAXES
(tràmit tancat per venciment del termini)
NO hauran de presentar una nova sol·licitud les persones que ja ho van fer en el termini inicial. Pot consultar si ja va realitzar la inscripció en el termini inicial en la relació de persones inscrites a data 13 de febrer de 2025 (aparéixer en esta llista no implica l'admisió en el procediment).
La inscripció NO finalitza després del pagament de les taxes. És necessari SIGNAR TELEMÀTICAMENT EL TRÀMIT D'INSCRIPCIÓ perquè quede registrada la seua sol·licitud en l'Administració (veure guia d'usuari). La signatura i registre de la sol·licitud és el pas següent al pagament de les taxes.
Si es realitza correctament este tramite es rep, en l'adreça de correu electrònic indicat en la sol·licitud, un correu confirmant el seu registre.
2n PAS (opcional en funció de les circumstàncies personals): TRÀMIT DE DOCUMENTACIÓ SENSIBLE PER A ACREDITAR LA REDUCCIÓ O EXEMPCIÓ DE TAXA I LA PARTICIPACIÓ PEL TORN DE RESERVA DE DIVERSITAT FUNCIONAL (*)
Les persones que es troben en algunes de les situacions següents hauran d'omplir a més del tràmit d'inscripció el tràmit per a presentar documentació sensible:
- Persones aspirants en situació de violència de gènere que s'acullen a l'exempció de la taxa i/o protecció de la seua identitat.
- Persones aspirants en situació de diversitat funcional, que vulguen participar pel torn de reserva o s'acullen a la reducció de la taxa, sempre que s'hagen oposat a la consulta telemàtica per part de l'Administració o la documentació haja sigut expedida fora de la Comunitat Valenciana.
Informació i accés al tràmit:
3er PAS (opcional en funció de les circumstàncies personals): TRÀMIT PER A SOL·LICITAR ADAPTACIONS A LES PROVES O EL RECONEIXEMENT DEL DRET A LA IDENTITAT DE GÈNERE (*)
Podran realitzar este tràmit les persones que es troben en algunes de les situacions següents:
- Persones amb un grau de diversitat funcional igual o superior al 33% que necessiten adaptacions a les proves.
- Persones que vulguen ser tractades amb la identitat que figura en la seua targeta de reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere.
Informació i accés al tràmit:
(*) Als tràmits s'accedix polsant el botó Presentació autenticada i no el botó Tramitar, que fa referència a l'última etapa oberta.
Requisits per a accedir a la tramitació telemàtica
- Connexió a Internet
- Sistemes operatius recomanats: Microsoft Windows 7 o superior; Ubuntu, Linux i Lliurex 15; macOS 10.14 o superior
- Navegadors: Google Chrome 46 o superior, Mozilla Firefox 41.0.1 o superior, Microsoft Edge v20, Safari 9.0 o superior
- Per a accedir és necessari disposar de: certificat electrònic, DNIe o usuari registrat en Cl@ve Permanent (sistema Cl@ve)
- Per a signar i registrar les sol·licituds és necessari: tindre instal·lat el programa Aufofirma o disposar d'un certificat en el núvol del sistema Cl@ve (Firma Cl@ve)
Suport tècnic per a la tramitació telemàtica
- Dubtes i problemes amb l'ús de CL@VE: telèfon 060 (servici prestat per l'Administració General de l'Estat, +34 902887060 per a crides des de fora d'Espanya)
- Problemes amb la instal·lació i l'ús de certificats electrònics de l'Agència de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV): telèfon 963866014. O emplenant el formulari en http://www.accv.es/contacta
- Altres problemes tècnics amb el tràmit d'inscripció: omplint el formulari https://gvasai.edu.gva.es/plugins/formcreator/front/formdisplay.php?id=114 o telefonant al 961040504. Horari d'atenció: de dilluns a dijous de 8h a 19h i divendres de 8h a 15h.
- Dubtes sobre la convocatòria o com procedir amb la inscripció: telèfon 012 (963866000 per a crides des de fora de la Comunitat Valenciana)