Inscripció - RRHH Educación
Ves enrere Inscripció
Inscripció
Termini de presentació
NOU TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS
El nou termini serà del 8 de març de 2024 al 2 d'abril de 2024, tots dos inclosos.
--------------------------------------------------------------------------------------
TERMINI DE PRESENTACIÓ INICIAL: Termini de presentació de sol·licituds del 6 de febrer de 2024 al 26 de febrer de 2024, tots dos inclosos.
Presentació de sol·licituds
1er PAS (obligatori): TRÀMIT D'INSCRIPCIÓ I ABONAMENT DE TAXES
ACCÉS AL TRÀMIT TELEMÀTIC D'INSCRIPCIÓ I ABONAMENT DE TAXES
(tràmit tancat per venciment del termini)
NO hauran de presentar una nova sol·licitud les persones que ja ho van fer en el termini inicial. Pot consultar si ja va realitzar la inscripció en el termini inicial en la relació de persones inscrites a data 26 de febrer de 2024.
La inscripció NO finalitza després del pagament de les taxes. És necessari SIGNAR TELEMÀTICAMENT EL TRÀMIT D'INSCRIPCIÓ perquè quede registrada la seua sol·licitud en l'Administració (veure guia d'usuari). La signatura i registre de la sol·licitud és el pas següent al pagament de les taxes.
2n PAS (opcional en funció de les circumstàncies personals): TRÀMIT DE DOCUMENTACIÓ SENSIBLE PER A ACREDITAR LA REDUCCIÓ O EXEMPCIÓ DE TAXA I LA PARTICIPACIÓ PEL TORN DE RESERVA DE DIVERSITAT FUNCIONAL
Les persones que es troben en algunes de les situacions següents hauran d'emplenar a més del tràmit d'inscripció el tràmit per a presentar documentació sensible:
- Persones aspirants en situació de violència de gènere que s'acullen a l'exempció de la taxa i/o protecció de la seua identitat.
- Persones aspirants en situació de diversitat funcional, que vulguen participar pel torn de reserva o s'acullen a la reducció de la taxa, sempre que s'hagen oposat a la consulta telemàtica per part de l'Administració o la documentació haja sigut expedida fora de la Comunitat Valenciana.
Informació i accés al tràmit:
- Guia d'usuari per al tràmit addicional de presentació de documentació sensible
- Accés al tràmit telemàtic (tràmit tancat per venciment del termini)
3er PAS (opcional en funció de les circumstàncies personals): TRÀMIT PER A SOL·LICITAR ADAPTACIONS A LES PROVES O EL RECONEIXEMENT DEL DRET A LA IDENTITAT DE GÈNERE
Podran realitzar este tràmit les persones que es troben en algunes de les situacions següents:
- Persones amb un grau de diversitat funcional igual o superior al 33% que necessiten adaptacions a les proves.
- Persones que vulguen ser tractades amb la identitat que figura en la seua targeta de reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere.
Informació i accés al tràmit:
- Guia d'usuari per al tràmit addicional de presentació de documentació sensible
- Accés al tràmit telemàtic (tràmit tancat per venciment del termini)
4t PAS (obligatori per a les persones admeses en el procediment): TRÀMIT PER A L'APORTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA DELS MÈRITS
Hauran de realitzar l'aportació de la documentació dels mèrits declarats totes les persones aspirants admeses en el procediment així com les persones excloses que hagen interposat un recurs d'alçada pendent de resolució.
- L'accés al tràmit telemàtic d'aportació s'habilitarà quan comence el termini que serà de 5 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la data de publicació de les puntuacions provisionals de la prova del procediment selectiu.
Requisits per a accedir a la tramitació telemàtica
- Connexió a Internet
- Sistemes operatius recomanats: Microsoft Windows 7 o superior; Ubuntu, Linux i Lliurex 15; macOS 10.14 o superior
- Navegadors: Google Chrome 46 o superior, Mozilla Firefox 41.0.1 o superior, Microsoft Edge v20, Safari 9.0 o superior
- Per a accedir és necessari disposar de: certificat electrònic, DNIe o usuari registrat en Cl@ve Permanent (sistema Cl@ve)
- Per a signar i registrar les sol·licituds és necessari: tindre instal·lat el programa Autofirma o disposar d'un certificat en el núvol del sistema Cl@ve (FirmaCl@ve)
Suport tècnic per a la tramitació telemàtica
- Dubtes i problemes amb l'ús de CL@VE: telèfon 060 (servici prestat per l'Administració General de l'Estat, +34 902887060 per a crides des de fora d'Espanya)
- Problemes amb la instal·lació i l'ús de certificats electrònics de l'Agència de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV): telèfon 963866014. O emplenant el formulari en https://www.accv.es/contacta/
- Altres problemes tècnics amb el tràmit d'inscripció: emplenant el formulari https://gvasai.edu.gva.es/plugins/formcreator/front/formdisplay.php?id=114 o telefonant al telèfon 961040504. Horari d'atenció: de dilluns a dijous de 8h a 19h i divendres de 8h a 15h.
- Dubtes sobre la convocatòria o com procedir amb la inscripció: telèfon 012 (963866000 per a crides des de fora de la Comunitat Valenciana)