Presentació de documentació i convocatòria d'adjudicació - RRHH Educación
Ves enrere Presentació de documentació i convocatòria d'adjudicació
Presentació de documentació i convocatòria d'adjudicació
D'acord amb la base 10 de la convocatòria, les persones aspirants seleccionades hauran d'emplenar, per via telemàtica, el tràmit justificatiu dels requisits de participació per al seu nomenament, presa de possessió i alta en nòmina. En el cas que el tràmit indique que s'ha d'adjuntar documentació escanejada, podrà requerir-se l'original, quan es revise l'expedient.
Tràmit de presentació de documents, alta en nòmina i alta en MUFACE
Amb motiu de la implantació del nou sistema per a la gestió econòmica de la Generalitat Valenciana, a més de realitzar el tràmit de presentació de documents per a l'alta en nòmina, s'haurà de realitzar el tràmit d'alta del compte bancari en la qual es desitja percebre la nòmina. També, com a nous mutualistes de MUFACE, s'haurà de triar el sistema d'assistència sanitària.
- 1r Alta del compte bancari per a percebre la nòmina:
- Accés al tràmit telemàtic per a donar d'alta el compte bancari per a percebre la nòmina -> s'ha de marcar en el tràmit el check de "COMPTE NÒMINA GVA".
- 2n Presentació telemàtica de documentació:
- 3r Alta en MUFACE i elecció de sistema d'assistència sanitària
Adjudicació de places
Les persones aspirants seleccionades en el procediment selectiu hauran d'accedir a l'adjudicació de places per a realitzar el període de pràctiques a través del següent enllaç:
- Adjudicació de places per a realitzar el període de pràctiques (funcionaris en pràctiques) - accés a l'adjudicació
Sol·licitud d'ajornament de la fase de pràctiques
D'acord amb la base 12.4 de la convocatòria, aquelles persones que per causes degudament justificades, necessiten ajornar la fase de pràctiques, poden sol·licitar-ho a través d'OVIDOC des del dia 7 d'agost de 2024.
- Accés a OVIDOC