2022 - Cos de catedràtics d'Ensenyament Secundari i Escoles Oficials d'Idiomes (accés)

Ves enrere Presentació de documentació

Presentació de documentació

 

RESOLUCIÓ de 18 de juliol de 2019, de la directora general de Personal Docent, per la qual es regula la presentació de documentació i alta en nòmina del personal funcionari docent no universitari

El termini de presentació de documents serà d'un  mes, del 6 de juny de 2024 al 5 de juliol de 2024.

D'acord amb la base 9 de la convocatòria, les persones aspirants seleccionades hauran d'emplenar per via telemàtica el tràmit justificatiu dels requisits de participació per al seu nomenament. En el cas que el tràmit indique que s'ha d'adjuntar documentació escanejada, podrà requerir-se l'original, quan es revise l'expedient.

Tràmit de presentació de documents

INDICACIONS PER A EMPLENAR EL TRÀMIT DE PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS

 

FORMULARI "PRESENTACIÓ DOCUMENTACIÓ PERSONAL DOCENT"

  • Opció "ACREDITACIÓ DE LA FORMACIÓ PEDAGÒGICA I DIDÀCTICA" de l'apartat "DECLARACIONS", cal marcar l'última opció "declare sota la meua responsabilitat que, per al cos i especialitat a la qual opte, no es requerix justificar la formació pedagògica i didàctica".
  • Opció "NÚMERO D'AFILIACIÓ A MUFACE" de l'apartat "DADES DE LA NÒMINA". El número d'afiliació a MUFACE té 9 dígits, si el seu número tinguera 11 i els últims 2 dígits anaren 0, caldria eliminar-los.

FORMULARI "DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR EN REGISTRE D'ENTRADA"

  • Este formulari cal obrir-lo fent doble clic, i una vegada llegit pressionar sobre el botó "ENVIAR" que apareix en la part superior dreta sense necessitat d'emplenar res.

APARTAT "DOCUMENTAR"

  • Annexar certificat mèdic

TRÀMIT TANCAT

  • Presentació telemàtica de documents - Tràmit tancat.