Persones admeses i excloses - RRHH Educación
Ves enrere Persones admeses i excloses
Persones admeses i excloses
Llistes PROVISIONALS de persones aspirants admeses i excloses
Reclamació i correcció d'errors
Podran realitzar el tràmit per via telemàtica les persones que es troben en les següents situacions:
- Les persones aspirants excloses que apareguen en les llistes i desitgen esmenar el defecte que ha motivat la seua exclusió.
- Les persones que no figuren havent-se inscrit i desitgen reclamar esta situació. En este cas s'haurà d'adjuntar a la reclamació la justificació del pagament de la taxa i el resguard de registre de la sol·licitud d'inscripció.
- Les persones admeses i excloses que hagen detectat errors en la consignació de les dades.
Si la reclamació està relacionada amb persones en situacions de violència de gènere, de reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere o de diversitat funcional i és necessari entregar documentació que acredite estes situacions, s'haurà de fer el tràmit per a la presentació de documentació sensible (a més de registrar el tràmit de reclamació). Per tant, en estes situacions s'hauran d'emplenar i registrar dos tràmits telemàtics: el tràmit de reclamació i el tràmit de presentació de documentació sensible.
Documentació a aportar en casos d'exclusió:
- No acreditar titulació requerida: còpia per totes dues cares del títol al·legat. En cas de ser un títol obtingut a l'estranger s'aportarà la declaració d'equivalència.
- No acreditar formació pedagògica: còpia per totes dues cares del document justificatiu. En cas de ser un títol obtingut a l'estranger s'aportarà la declaració d'equivalència.
- No es justifica exempció/reducció de taxa: carnet de família nombrosa; carnet de família monoparental; carnet amb el grau de diversitat funcional; mitjans de prova previstos en l'article 9.1, o 9.2 de la Llei 7/2012 de la violència sobre la dona. En el cas de no disposar de la documentació necessària per a acreditar l'exempció o reducció, s'haurà d'abonar l'import complet o la diferència de la taxa que corresponga (si ja es va abonar part de l'import) en el mateix tràmit de reclamació.
- No acredita el tipus de reserva de plaça: dictamen tècnic facultatiu.
- No es justifica l'accés per reserva de plaça: carnet amb el grau de diversitat funcional i dictamen tècnic facultatiu.
- No acreditar requisit 2.1.1.d (llengua valenciana): certificat de nivell C1 o C2; certificat de capacitació en valencià; o, "Diploma de Mestre de Valencià" per al seu registre en el servici en el servici de Formació i Acreditació de la Direcció General d'Ordenació Educativa i Política Lingüística. També pot sol·licitar-se el registre directament a través del tràmit https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=21382.
- No ser funcionari/a de carrera del cos: full de servicis.
- No cumplir el requisit 2.1.1.c (mínim de 6 anys en el cos): full de servicis.
- Ser funcionari/a de carrera del mateix cos: còpia de la renúncia al nomenament com a funcionari/a de carrera del cos.
Tràmit telemàtic
- Guia de l'usuari per a la reclamació i la correcció d'errors telemàtica.
- Sol·licitud telemàtica de reclamació - tràmit tancat.
- Ajuda per a la tramitació telemàtica.
Lletra per a fixar l'ordre d'intervenció de les persones aspirants
Llistes DEFINITIVES de persones aspirants admeses i excloses
Per a conéixer les condicions particulars de cada persona aspirant, com ara, el torn de participació, el nivell de valencià validat com a requisit o els motius d'exclusió si n'hi haguera, ha de realitzar una consulta personalitzada a través d'un tràmit telemàtic en la seu electrònica de la GVA:
- Manual per a la consulta personalitzada de l'admissió i exclusió.
- Accés a la consulta personalitzada de l'admissió i exclusió. (Botó Presentació autenticada)
Dilluns 2 de juny de 2025, a les 17.00 hores, en el Centre de Formació i Recursos Educatius (CEFIRE), situat al carrer Paco Pierrà, 20, de la ciutat de València.
Recurs de reposició
Contra la present resolució, les persones interessades, podran interposar, recurs de reposició davant el director general de Personal Docent.
- Guia d'usuari per a interposar un recurs de reposició.
- Sol·licitud telemàtica de recurs - Tràmit tancat (per venciment de termini).
- Ajuda per a la tramitació telemàtica.
Suport tècnic per a la tramitació telemàtica
- Dubtes i problemes amb l'ús de CL@VE: telèfon 060 (servici prestat per l'Administració General de l'Estat, +34 902887060 per a crides des de fora d'Espanya)
- Problemes amb la instal·lació i l'ús de certificats electrònics de l'Agència de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV): telèfon 963866014. O emplenant el formulari en https://www.accv.es/contacta/
- Altres problemes tècnics amb el tràmit d'inscripció: emplenant el formulari https://gvasai.edu.gva.es/plugins/formcreator/front/formdisplay.php?id=114 o trucant al telèfon 961040504. Horari d'atenció: de dilluns a dijous de 8h a 19h i divendres de 8h a 15h.
- Dubtes sobre la convocatòria o com procedir amb la inscripció: telèfon 012 (963866000 per a crides des de fuera de la Comunitat Valenciana)