S'ha detectat un problema tècnic en l'adjudicació, per la qual cosa queda anul·lada l'anterior publicació. Es procedirà a una nova resolució quan se solucione la incidència.
AVÍS: L'obertura del procés telemàtic de peticions per a les adjudicacions de difícil cobertura ha produït problemes d'accés. Per això, des de la Direcció General de Personal Docent conjuntament amb la Direcció General de Tecnologies de la Informació i Comunicació s'està treballant per a resoldre-ho. Amb la finalitat que tots els interessats puguen participar es prorroga el termini de sol·licituds fins dilluns que ve dia 14 a les 11 hores. La publicació dels llistats d'adjudicació es realitzarà el mateix dilluns una vegada finalitzat el termini de sol·licitud. Les persones adjudicades hauran de personar-se en les direccions territorials a les quals correspon la gestió del centre adjudicat, el dimarts dia 15 en l'horari publicat en la pàgina web de la conselleria per a cada grup i especialitat segons les cites prèvies assignades. Des de les dos direccions generals lamentem els problemes que han sorgit al llarg d'aquest procés i treballem per a millorar.
D'acord amb el que es preveu en l'article 9 del Reial decret 537/2020, de 22 de maig (BOE de 23 de maig), els terminis administratius suspesos en virtut del Reial decret 463/2020, de 14 de març, es reprendran amb efectes des de l'1 de juny de 2020.
Conseqüentment, es reinicia el termini de presentació d'instàncies per a participar en el procediment selectiu d'accés al cos docent de subgrup superior per al cos de professors d'Ensenyament Secundari, convocat per l'Ordre 4/2020, de 27 de febrer (DOGV de 2 de març). Pel que, de manera automàtica, s'obrirà un nou període d'inscripció pels tres dies restants: el 1, 2 i 3 de juny de 2020. Recordem que es consideren vàlides les inscripcions telemàtiques que es van efectuar entre els dies 15 i 17 de març.
Amb data 2/03/2020 es va publicar en el DOGV l'Ordre 4/2020 per la qual es convoca procediment selectiu d'accés al cos docent de subgrup superior, per al cos de professors d'Ensenyament Secundari, en la qual s'establia un termini de presentació d'instàncies de quinze dies naturals, comptats a partir de l'endemà a la seua publicació.
La declaració de l'estat d'alarma, mitjançant Reial decret 463/2020 de 14 de març, per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 contempla, en la seua Disposició Addicional Tercera, la suspensió de termes i la interrupció de terminis en la tramitació d'expedients administratius.
Com a conseqüència el termini de presentació d'instàncies, del citat procés selectiu, va quedar interromput formalment el dia 15 de març, mancant tres dies per a completar el termini d'inscripció. Per això, i de manera automàtica, s'obrirà un nou període d'inscripció de tres dies, en el moment en què perda vigència el Reial decret 463/2020 o les seues pròrrogues. Així mateix, s'informa que es consideren vàlides les inscripcions telemàtiques que es van efectuar entre els dies 15 i 17 de març.
OPOSICIONS INGRÉS - AMPLIACIÓ TERMINI D'INSCRIPCIÓ
Es comunica que, resolta la incidència tècnica en la passarel·la de pagament inclosa en el tràmit telemàtic de presentació de sol·licituds, i d'acord amb allò que disposa l'article 32.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions públiques, s'ha publicat la Resolució amb l'ampliació de termini d'inscripció fins a les 12 hores del matí del dia 17 de desembre de 2020 amb la finalitat que les persones que no hagen pogut inscriure-s'hi no vegen lesionats els seus interessos.
El procedimient de presa de possessió i alta en nòmina per al personal funcionari interí és el següent:
- Una vegada presentat el personal funcionari interí en el centre adjudicat, la direcció del centre procedirà a validar en el programa ITACA la nova incorporació, no sent necessari remetre la credencial a la Direcció Territorial corresponent.
- El procediment per a l'alta en nòmina es realitzarà a través de la seu electrònica de la Generalitat Valenciana https://sede.gva.es, d'acord amb la Instrucció del Director General de Centres i Personal Docent de data 31 de juliol de 2018, relativa a la presentació de documentació i alta en nòmina del personal funcionari interí, que figuren en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.
L'acte presencial corresponent a l'adjudicació de llocs de Difícil Cobertura de la província de València es realitzarà en Av. Campanar 32, edifici Mesquita, 46015 València
Detectades errades en el resultat que genera la consulta mitjantçant OVIDOC de l'adjudicació provisional de destinació del concurs general de trasllats, procedim a la seua esmena. En cas d'haver realitzat aquesta consulta amb anterioritat, preguem que la realitzen de nou. Disculpen les molèsties. (05/03/2021)
El personal opositor que no consta amb la capacitació de valencià en el llistat d'admesos i que no té encara un tribunal assignat, però té el títol, el va obtindre abans del 18 de maig i el va registrar en temps i forma, poden acreditar-ho acudint a la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, Servei de Selecció i Gestió Administrativa de Personal Docent, el dimarts 25 de juny, a les 9 del matí, o bé enviar la titulació escanejada al correu: seleccion_edu@gva.es
Si la documentació presentada és correcta, se'ls assignarà tribunal i se'ls comunicarà de forma immediata.
En relació amb la Convocatòria de renovació i determinació dels criteris d'avaluació de l'exercici del càrrec de director o directora en l'àmbit de la Generalitat, S'INFORMA que el termini de presentació de sol·licituds serà des de les 9.00 hores del dia 26 de novembre de 2019 fins a les 9.00 hores del dia 18 de desembre de 2019.
Davant les consultes plantejades en relació amb la participació en el Concurs General de Trasllats del curs 2019-2020, del personal funcionari de carrera del cos de mestres que va superar el procediment selectiu convocat mitjançant Ordre 12/2018, de 17 d'abril, (DOGV Núm. 8277 / 19.04.2018) i que en l'actualitat encara no ha obtingut destinació definitiva, els comuniquem que de conformitat amb el que es preveu en la base sisena apartat f) de la Resolució de 25 d'octubre de 2019, per la qual es convoca el procediment de provisió de places del personal funcionari de cos de mestres, podran sol·licitar destinació per les especialitats de les quals siga titular.
Per això s'obri termini, des de les 15:30 hores del dia 23 de gener de 2020 fins a les 15:30 hores del dia 27 de gener de 2020, per a aportar mitjançant el correu electrònic provision_edu@gva.es, el document justificatiu d'aquelles habilitacions que no es van aportar en el termini de sol·licitud de participació, el qual va finalitzar el 22 de novembre de 2019.
En conseqüència es prorroga el termini de petició telemàtica de places fins a les 23.59 hores del dia 29 de gener de 2020, per al personal funcionari de carrera del cos de mestres que va superar el procediment selectiu convocat mitjançant Ordre 12/2018 i que en l'actualitat encara no ha obtingut destinació definitiva.
S'han detectat errors en el procediment d'adjudicació contínua de data 29 d'octubre de 2019 deguts a una incidència tècnica. Amb la finalitat de no perjudicar els drets de les persones participants, queda sense efectes i s'anul·la la citada adjudicació. Disculpen els trastorns que puguen produir-se per aquesta causa.
La pròxima adjudicació de llocs serà el dia 31 d'octubre, per a això el dia 30 d'octubre, abans de les 14.00 hores, seran publicats els llocs oferits.
Per facilitar la realització de les seues peticions al personal que participa en els procediments d'adjudicació d'inici de curs, s'amplia el termini fins a les 12.00 hores del dijous 29 de juliol de 2021.
S'amplia el termini fins a les 15.00 hores del dijous 29 de juliol de 2021.
Peticions telemàtiques d'inici de curs
Funcionaris de carrera i en pràctiques
Si té problemes amb la seua contrasenya faça clic ací.
Si té problemes amb la seua contrasenya faça clic ací.
Funcionaris interins
Si té problemes amb la seua contrasenya faça clic ací. En cas de no haver prestat serveis notifique el seu problema al correu provision_edu@gva.es
Data |
Avís |
03/02/2022 |
ADJUDICACIONS
Per motius de manteniment dels Portals Web no podrà publicar-se res durant uns dies a la pàgina de la Conselleria, per la qual cosa, aquesta setmana no hi podrà haver Adjudicació de llocs de difícil cobertura. Pel mateix motiu, l'adjudicació continua de la setmana que ve serà el dimecres 9 de febrer. Disculpeu les molèsties que açò puga ocasionar.
|