Confederacions, Federacions i AMPA - Madres, Padres y Alumnos
PROCEDIMIENTS REGISTRALS (tràmits en el Registre d' Associacions)
Procediment Altes/Baixes/Modificacions |
|
|
És requisit imprescindible, tan per a donar-se d'alta/baixa en el Cens de confederacions, federacions i associacions de mares i pares d'alumnes de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana de la Conselleria de Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, com per a anotar una modificació d'estatuts o de junta directiva d'un AFA ja censada, que prèviament s'inscriguen estes circumstàncies en el Registre d'Associacions de la Comunitat Valenciana. Per a saber com s'ha de fer, faça clic sobre cada un dels supòsits:
Una vegada rebuda la corresponent resolució del Registre d'Associacions i amb la finalitat d'agilitzar els tràmits, es recomana presentar aquesta documentació en el Cens de confederacions, federacions i associacions de famílies d'alumnat de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació, a través de qualsevol registre d'entrada. |
Procediment Inscripció/Actualitzazió |
|
|
Per a la inscripció i actualització de dades en el Cens de confederacions, federacions i associacions de famílies d'alumnat de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana, de la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, poden aportar els documents necessaris a través del següent enllaç: a) Sol·licitud d'inscripció en el Cens d'AFA de una confederació, federació o associació de mares i pares de alumnes: b) Sol·licitud d'inscripció de l'assentament de la modificació dels estatuts de les associacions: c) Comunicació de renovació de la junta directiva d'una confederació, federació o associació de mares i pares d'alumnes: d) Sol·licitud de baixa de una confederació, federació o associació de mares i pares d'alumnes: |
Models |
|
|