Confederacions, Federacions i AMPA - Madres, Padres y Alumnos
PROCEDIMIENTS REGISTRALS (tràmits en el Registre d' Associacions)
És requisit imprescindible, tan per a donar-se d'alta/baixa en el Cens de confederacions, federacions i associacions de mares i pares d'alumnes de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana de la Conselleria de Educació, Universitats i Ocupació, com per a anotar una modificació d'estatuts o de junta directiva d'un AFA ja censada, que prèviament s'inscriguen estes circumstàncies en el Registre d'Associacions de la Comunitat Valenciana. Per a saber com s'ha de fer, faça clic sobre cada un dels supòsits:
- Sol·licitud d'inscripció en el Registre d'Associacions d'una associació.
- Sol·licitud d'inscripció en el Registre d'Associacions d'una federació o confederació.
- Sol·licitud d'inscripció en el Registre d'Associacions de la modificació dels estatuts de les associacions.
- Comunicació de renovació de la junta directiva d'associacions, federacions i confederacions.
- Sol·licitud de disolució i liquidació d'associacions, federacions i confederacions.
Una vegada rebuda la corresponent resolució del Registre d'Associacions i amb la finalitat d'agilitzar els tràmits, es recomana presentar aquesta documentació en el Cens de confederacions, federacions i associacions de famílies d'alumnat de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació, a través de qualsevol registre d'entrada.
Per a la inscripció i actualització de dades en el Cens de confederacions, federacions i associacions de famílies d'alumnat de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana, de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació, poden aportar els documents necessaris a través del següent enllaç:
a) Sol·licitud d'inscripció en el Cens d'AFA de una confederació, federació o associació de mares i pares de alumnes:
Model 1 (1. Sol·licitud d'inscripció en el cens), aportant la documentació indicada en la sol.licitud.
b) Sol·licitud d'inscripció de l'assentament de la modificació dels estatuts de les associacions:
Model 2 (2. Sol·licitud de modificació d'estatuts), cal assenyalar amb una creu la documentació que s'hi adjunta.
c) Comunicació de renovació de la junta directiva d'una confederació, federació o associació de mares i pares d'alumnes:
Model 4 (4. Junta directiva). Per registre d'entrada, correu o correu electrònic.
d) Sol·licitud de baixa de una confederació, federació o associació de mares i pares d'alumnes:
Model 8 (8. Baixa en el cens). Per registre d'entrada.
MODELS
- 1. Sol·licitud d'inscripció en el cens
- 2. Sol·licitud de modificació d'estatuts
- 3. Model d'estatuts
- 4. Junta directiva
- 5. Certificat d'acta fundacional
- 6. Pertinença a federació
- 7. Canvi de federació
- 8. Baixa en el cens
NORMATIVA
- DECRET 126/86, pel qual és regulada la participació, les funcions i les atribucions de les confederacions, federacions i associacions dels pares d'alumnes de centres docents, no universitaris, de la Comunitat Valenciana
- ORDRE de 4 de novembre de 1996, de la Conselleria de Cultura, Educació i Ciència, per la qual es crea el cens de confederacions, federacions i associacions de mares i pares d'alumnes de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana
- LLEI 14/2008, de 18 de novembre de 2008, de la Generalitat, d'Associacions de la Comunitat Valenciana
- LLEI ORGÀNICA 1/2002, de 22 de març, reguladora del Dret d'Associació