Estàs en
Butlletí març 2025 - Innovación y Calidad Educativa
Butlletí d'informació
Butlletí d'informació
Nous butlletins
Ves enrere Butlletí març 2025
Butlletí març 2025
-
- Procediment de col·laboració entre la Direcció General d'Innovació i Inclusió Educativa i la Direcció General de Salut Mental i Addiccions que contempla que, en cas de sospita o coneixement de problemes de salut mental en l'alumnat, qualsevol membre de la comunitat educativa el posarà en coneixement de l'equip o departament d'orientació educativa i el comunicarà a la direcció o titularitat del centre, que sol·licitarà la col·laboració de la unitat de detecció precoç de salut mental.
-
- El CEFIRE d’Educació Inclusiva, Benestar i Salut Mental és un espai de referència dedicat a la formació contínua del professorat de la Comunitat Valenciana en coordinació amb la Direcció General d'Innovació i Inclusió Educativa. Treballem per oferir accions formatives que promoguen una educació equitativa, inclusiva i sensible a les necessitats de la comunitat educativa, responent als reptes actuals del sistema educatiu.
Oferim formació específica centrada en tres grans eixos: Educació Inclusiva, Benestar i Salut Mental.
- El CEFIRE d’Educació Inclusiva, Benestar i Salut Mental és un espai de referència dedicat a la formació contínua del professorat de la Comunitat Valenciana en coordinació amb la Direcció General d'Innovació i Inclusió Educativa. Treballem per oferir accions formatives que promoguen una educació equitativa, inclusiva i sensible a les necessitats de la comunitat educativa, responent als reptes actuals del sistema educatiu.
-
- RESOLUCIÓ de 28 de febrer de 2025, de la Direcció General d'Innovació i Inclusió Educativa, per la qual s'assignen accions formatives addicionals per al desenrotllament del Programa de capacitació digital en el marc del programa C19.I01.P04, Competències digitals per a la infància (CODI), dins del Pla de recuperació, transformació i resiliència, als centres docents de titularitat de la Generalitat participants en el programa.
-
- El propòsit fonamental de PISA és avaluar fins a quin punt l'alumnat de 15 anys, que està a punt de finalitzar l'educació obligatòria, ha adquirit alguns dels coneixements i habilitats necessaris per a la participació plena en la societat del saber. Publicada la documentació i vídeo de la reunió amb els centres seleccionats pel Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports per a l'Edició PISA 2025.
-
- La Direcció General d'Innovació i Inclusió Educativa i el CEFIRE d’Innovació Educativa de la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació organitzen les I Jornades Biblioinnova't: creant xarxes d'aprenentatge que es realitzaran en les següents dates i llocs::
* Elx, 27 de març (Ja celebrada)
* Xàtiva, 3 d'abril
* Castelló de la Plana (Grau), 10 d'abril
Les Jornades van dirigides, especialment, al professorat dels centres participants en el programa de Biblioinnova’t i, en general, a tot el professorat interessat.
- La Direcció General d'Innovació i Inclusió Educativa i el CEFIRE d’Innovació Educativa de la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació organitzen les I Jornades Biblioinnova't: creant xarxes d'aprenentatge que es realitzaran en les següents dates i llocs::
-
- Publicada la presentació de les reunions de seguiment març 2025 del Projecte Guardabosc el propòsit de les quals ha sigut:
* Conèixer i compartir l'estat del projecte.
* Contacte amb agents mediambientals.
* Ajuda / Assessorament.
- Publicada la presentació de les reunions de seguiment març 2025 del Projecte Guardabosc el propòsit de les quals ha sigut:
-
- La Conselleria de Sanitat, posa a disposició dels centres educatius la "Cartera d'actuacions de promoció de la salut en l'entorn educatiu" per al curs 2024-2025. La Cartera d’actuacions en l’entorn educatiu és una relació d’actuacions de promoció de la salut i prevenció de la malaltia que s’han dissenyat de manera assumible per a executar-les en l’àmbit dels centres educatius. La seua difusió pretén informar i oferir l’oportunitat de fomentar ambients i comportaments relacionats amb la salut a la comunitat educativa utilitzant els actius de salut del seu entorn més pròxim.
-
- La Universitat Internacional de València (VIU) i la Fundació José Manuel Lara (FJML) convoquen la segona edició del Certamen ‘Enseñamos a leer’ 2025, dirigit al personal docent que desenvolupen projectes de foment de la lectura amb idees innovadores en este àmbit, per a contribuir al foment i desenvolupament de l'hàbit lector entre els més joves, reconeixent la labor dels seus docents. Termini fins al 10 d'abril de 2025.
-
- La Fundació Repsol ha organitzat la quarta edició dels “Premis Zinkers", la finalitat dels quals és estendre l'ús del "Programa Zinkers" com a ferramenta útil per al sector educatiu en el relacionat amb transició ecològica, canvi climàtic, qualitat de l'aire, mobilitat sostenible, economia circular i Objectius de Desenrotllament Sostenible (ODS). Poden consultar els premis en la pàgina 6 de les bases.
El termini d'enviament de candidatures serà entre el 17 de març i les 23.59h del 25 d'abril de 2025.
* Preguntes freqüents
* Més informació
- La Fundació Repsol ha organitzat la quarta edició dels “Premis Zinkers", la finalitat dels quals és estendre l'ús del "Programa Zinkers" com a ferramenta útil per al sector educatiu en el relacionat amb transició ecològica, canvi climàtic, qualitat de l'aire, mobilitat sostenible, economia circular i Objectius de Desenrotllament Sostenible (ODS). Poden consultar els premis en la pàgina 6 de les bases.
El termini d'enviament de candidatures serà entre el 17 de març i les 23.59h del 25 d'abril de 2025.
-
- Fundació Ibercaja a través del Concurs R7 pel Planeta vol fomentar iniciatives que impulsen el compromís d'escolars, docents i centres educatius amb el desenvolupament sostenible de la societat i del seu entorn, així com reconéixer actituds i valors en els àmbits de la protecció del medi ambient i la naturalesa, la millora de la biodiversitat i la lluita contra el canvi climàtic. El Concurs R7 pel Planeta és una proposta d'àmbit nacional que pretén convertir-se en un recurs didàctic que acompanye i faça costat al docent en el desenvolupament de l'aprenentatge a l'aula. Termini fins al 30 d'abril de 2025.
-
- Sapiència és una iniciativa conjunta de la Xarxa d’Universitats Valencianes per al foment de la I+D+i (RUVID) i la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació de la Generalitat Valenciana que té per objectiu despertar vocacions científiques entre els joves estudiants de la Comunitat Valenciana a través de la convocatòria de premis a projectes d’investigació duts a terme per joves estudiants. Termini de preinscripció fins al 5 de maig de 2025.
-
- L'Ambaixada de la República Dominicana convoca la XV edició del Premi al Mèrit Escolar, amb l'objectiu de reconéixer l'esforç de l'alumnat d'origen dominicà que destaca per la seua excel·lència acadèmica, el seu esperit de superació, així com pel seu comportament cívic exemplar i la seua integració a la societat en el seu conjunt. Termini de recepció de candidatures fins al 30 de juny de 2025.
-
- En este espai web trobareu continguts relacionats amb les diferents avaluacions del sistema educatiu, el Pla d'Actuació per a la Millora (PAM), PROA+, Programa CODI, Programa Alimentació saludable i sostenible, convocatòries i projectes d'innovació, accés a diferents aules didàctiques, recursos educatius, jornades d'innovació, xarxa de centres de qualitat educativa i segells de vida saludable entre altres.
Destacats: Avaluació / PAM / PROA+ / Programa CODI / Programa Alimentació saludable i sostenible / Innovació / Qualitat
- En este espai web trobareu continguts relacionats amb les diferents avaluacions del sistema educatiu, el Pla d'Actuació per a la Millora (PAM), PROA+, Programa CODI, Programa Alimentació saludable i sostenible, convocatòries i projectes d'innovació, accés a diferents aules didàctiques, recursos educatius, jornades d'innovació, xarxa de centres de qualitat educativa i segells de vida saludable entre altres.
-
- En este espai web trobareu continguts relacionats amb la detecció i identificació de barreres, resposta educativa als diferents tipus de necessitats, igualtat i convivència, orientació, personal no docent d'atenció educativa i recursos educatius i normativa entre altres.
Destacats: Detecció-Identificació / Resposta educativa / Igualtat i convivència / Orientació / Personal no docent d'atenció educativa / Recursos educatius i normativa
- En este espai web trobareu continguts relacionats amb la detecció i identificació de barreres, resposta educativa als diferents tipus de necessitats, igualtat i convivència, orientació, personal no docent d'atenció educativa i recursos educatius i normativa entre altres.
-
- En este espai web trobareu continguts relatius al foment de la participació dels diferents sectors de la comunitat escolar en la vida dels centres docents, com subvencions, censos i consells escolars entre altres.
Destacats: Consells Escolars / Subvencions / Censos / Subvencions ajuntaments
- En este espai web trobareu continguts relatius al foment de la participació dels diferents sectors de la comunitat escolar en la vida dels centres docents, com subvencions, censos i consells escolars entre altres.
Llistat de butlletins anteriors
Llistat de butlletins anteriors