Estàs en
Butlletí desembre 2024 - Innovación y Calidad Educativa
Butlletí d'informació
Butlletí d'informació

Nous butlletins
Ves enrere Butlletí desembre 2024
Butlletí desembre 2024
-
- RESOLUCIÓ de 2 de desembre de 2024, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, per la qual es resol la convocatòria del projecte d’innovació de biblioteques escolars “Biblioinnova’t” per als centres docents de titularitat pública de la Generalitat Valenciana per al curs 2024-2025.
- Annex I: Relació definitiva centres seleccionats
- Annex II: Relació definitiva centres seleccionats per estar ubicats en localitats afectades per la DANA
- Annex III: Relació definitiva centres no seleccionats
- Annex IV: Relació definitiva centres seleccionats per estar ubicats en localitats afectades per la DANA que presenten desistiment
- RESOLUCIÓ de 2 de desembre de 2024, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, per la qual es resol la convocatòria del projecte d’innovació de biblioteques escolars “Biblioinnova’t” per als centres docents de titularitat pública de la Generalitat Valenciana per al curs 2024-2025.
-
- RESOLUCIÓ de 2 de desembre de 2024, de la Secretaria Autonòmica d’Educació, de la convocatòria de sol·licitud de
desenrotllament d’un programa de capacitació digital «Competències digitals per a la infància» (CODI) de centres docents de titularitat de la Generalitat.
- RESOLUCIÓ de 4 de desembre de 2024, de la Secretaria Autonòmica d’Educació, de la convocatòria d’ajudes econòmiques en concepte de subvenció dirigides als centres docents privats concertats sostinguts amb fons públics per al desenrotllament d’un programa de capacitació digital Competències digitals per a la infància (CODI). Termini de justificació fins al 31 d'agost de 2025.
- RESOLUCIÓ de 2 de desembre de 2024, de la Secretaria Autonòmica d’Educació, de la convocatòria de sol·licitud de
desenrotllament d’un programa de capacitació digital «Competències digitals per a la infància» (CODI) de centres docents de titularitat de la Generalitat.
-
- RESOLUCIÓ de 4 de desembre de 2024, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, per la qual es regula l’avaluació de diagnòstic de l’alumnat dels centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana per al curs 2024-2025.
- Accés al vídeo i presentació de la reunió inicial celebrada el 12 de desembre de 2024.
- Accés a la infografia explicativa.
- RESOLUCIÓ de 4 de desembre de 2024, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, per la qual es regula l’avaluació de diagnòstic de l’alumnat dels centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana per al curs 2024-2025.
-
- RESOLUCIÓ de 12 de desembre de 2024, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, per la qual s’aproven les instruccions d’organització i funcionament del programa d’acompanyament, motivació i reforç escolar personalitzat a l’alumnat més vulnerable educativament, dins del programa de cooperació territorial «PROA+ 24-28 (FSE+)» i es designen els centres docents de titularitat de la Generalitat participants en el programa.
-
- Publicats diferents materials del projecte d'innovació innov@ARTS 2024-2025.
- Programa innov@cant: Publicada la Fitxa coreogràfica, els Àudios de "Piano" i de "Piano i veu", els Vídeos amb lletra i playbacks, i els Vídeos de les coreografies.
- Programa innov@dansa: Publicats els Vídeos explicatius de les coreografies, els Àudios i les Cançons que es poden utilitzar.
- Programa innov@plàstica: Publicat el vídeo de la sessió de formació telemàtica.
- Publicats diferents materials del projecte d'innovació innov@ARTS 2024-2025.
-
- Una vegada finalitzada la formació presencial desenvolupada a les províncies d'Alacant, Castelló i València, s'han publicat els diferents materials didàctics per a Primària i Secundària consistents en:
* Guia del professorat / Guia pràctica del professorat.
* Quadern de l'alumnat.
* Altres materials: Unitat didàctica, activitats i recursos.
- Una vegada finalitzada la formació presencial desenvolupada a les províncies d'Alacant, Castelló i València, s'han publicat els diferents materials didàctics per a Primària i Secundària consistents en:
-
- FEDERACIONS I CONFEDERACIONS DE FAMÍLIES D'ALUMNAT
- RESOLUCIÓ de 4 de desembre de 2024, de la Direcció General d'Innovació i Inclusió Educativa, de concessió de subvencions dirigides a les associacions de famílies d'alumnes, associacions d'alumnes, les seues federacions i confederacions, convocades per la Resolució de 28 d'octubre de 2024, de la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació (DOGV 9969, 30.10.2024).
- Termini de justificació fins al 23 de desembre de 2024.
- FEDERACIONS I CONFEDERACIONS DE FAMÍLIES D'ALUMNAT
-
- Resolució de la Secretaria Autonòmica d’Educació, per la qual es determinen les actuacions a realitzar per al desenrotllament del Programa de cooperació territorial de benestar emocional en l’àmbit educatiu durant el curs 2024-2025.
-
- Resolució del secretari autonòmic d’Educació, per la qual s’assigna dotació de personal docent i no docent d’atenció educativa en els centres docents sostinguts amb fons públics per al desplegament del Programa de cooperació territorial d’educació inclusiva durant el curs escolar 2024-2025.
-
- La Conselleria de Sanitat, posa a disposició dels centres educatius la "Cartera d'actuacions de promoció de la salut en l'entorn educatiu" per al curs 2024-2025. La Cartera d’actuacions en l’entorn educatiu és una relació d’actuacions de promoció de la salut i prevenció de la malaltia que s’han dissenyat de manera assumible per a executar-les en l’àmbit dels centres educatius. La seua difusió pretén informar i oferir l’oportunitat de fomentar ambients i comportaments relacionats amb la salut a la comunitat educativa utilitzant els actius de salut del seu entorn més pròxim.
-
- Els objectius de la I Jornada d'Escoles Promotores de Salut celebrada el passat mes d'octubre van ser els següents: Difondre el model d'Escoles Promotores de Salut (EPrS), a través de la presentació de la Guia EPrS i d'experiències d'implementació del model EPrS; Presentació dels resultats de l'Estudi Health Behaviour In School-Aged Children (HBSC) a Espanya, de l'any 2022 i Generar un espai de trobada i intercanvi entre tècnics/as i altres agents implicats en la implementació de les Escoles Promotores de Salut. Disponible vídeo i presentacions de la Jornada.
-
- Recomanacions sanitàries per a la comunitat educativa de centres docents afectats per la DANA, elaborades per la Conselleria de Sanitat en col·laboració amb la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació a través de la Direcció General d'Innovació i Inclusió Educativa.
-
- ASPANION és l'Associació de Pares i Mares de Xiquetes i Xiquets amb Càncer de la Comunitat Valenciana, creada en 1985 per les pròpies famílies afectades. El seu objectiu és garantir la millor qualitat de vida als xiquets i xiquetes i adolescents amb càncer i a les seues famílies a través de: Suport psicològic, social i econòmic, convivència i respir familiar, cooperació social i voluntariat, prevenció i inserció social i investigació, informació i difusió i suport psicosocial en malaltia avançada. L'Associació presenta la seua Campanya de sensibilització en centres educatius per al curs 2024-2025.
-
- El Centre d'Educació Ambiental de la Comunitat Valenciana (CEACV) ha publicat ja el Dossier d'activitats que oferta per al curs 2024-2025. El CEACV ofereix als centres educatius un ampli programa d'activitats al voltant del medi ambient i de la sostenibilitat. Les activitats recollides en este dossier estan dissenyades amb objectius que reforcen l'enfocament competencial, fent a l'alumnat protagonista actiu durant la seua estada en el centre. L'oferta s'estructura en 12 programes temàtics ajustats a un calendari. Enguany s’han incorporat, com a novetat, les competències específiques per a primària i secundària que estan vinculades a les activitats que es realitzen en el CEACV. Disposen de tota la informació en la pàgina web del CEACV.
-
- Competició entre centres educatius de la Comunitat Valenciana per a fomentar les STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts & Mathematics). La temàtica d'Up! Steam consistix a dissenyar prototips, solucions, videojocs i espais utilitzant la tecnologia i/o la intel·ligència artificial per a beneficiar a la societat. Termini d'inscripció fins al 31 de gener de 2025.
-
- Ja està ací una nova edició del Dia de l’Esport. Una iniciativa que, posa en valor la pràctica esportiva i en la que poden participar tots els centres d'educació primària i secundària.
Enguany té com a temàtica el Bullying. Els valors de l'esport formen una de les millors tàctiques per a jugar i guanyar el partit contra el Bullying. L'activitat es durà a terme el pròxim 3 d'abril de 2025.
Termini d'inscripció fins al 31 de gener de 2025.
- Ja està ací una nova edició del Dia de l’Esport. Una iniciativa que, posa en valor la pràctica esportiva i en la que poden participar tots els centres d'educació primària i secundària.
-
- Desafío Robot és un esdeveniment educatiu de referència, sobre robòtica. Esta competició alberga diferents proves on els participants, treballant en equip i assessorats pel seu professor/a si és el cas, competiran amb un robot construït, dissenyat i programat per ells, o amb un projecte que desenvoluparan al llarg de tot el curs. A més de la fase de competició, Desafío Robot alberga zones d’exhibició on empreses, institucions i entitats de referència del món de la robòtica mostren al públic els seus projectes d’investigació, iniciatives i últims productes, i organitza diferents activitats complementàries i exhibicions. Termini d'inscripció 1a convocatòria fins al 14 de febrer de 2025 i 2a convocatòria fins al 21 de febrer de 2025.
-
- La Universitat Internacional de València (VIU) i la Fundació José Manuel Lara (FJML) convoquen la segona edició del Certamen ‘Enseñamos a leer’ 2025, dirigit al personal docent que desenvolupen projectes de foment de la lectura amb idees innovadores en este àmbit, per a contribuir al foment i desenvolupament de l'hàbit lector entre els més joves, reconeixent la labor dels seus docents. Termini fins al 10 d'abril de 2025.
-
- Disponible el calendari escolar per al curs 2024-2025, amb la finalitat d'oferir-vos possibilitats didàctiques que es deriven de la commemoració dels dies assenyalats. Enguany homenatja la figura de Joan Fuster. S'han destacat temes rellevants com a ciència, sostenibilitat i medi ambient, inclusió, igualtat i convivència, plurilingüisme i interculturalitat, arts i cultura, salut i ciutadania i participació.
-
- L'Estudi i les Infografies sobre "Xiquetes i dones amb autisme a Espanya" han sigut realitzats per la Confederació d'Autisme Espanya. L'objecte de l'estudi consistix en l'elaboració d'una intervenció per a millorar la identificació i diagnòstic de xiquetes i adolescents amb trastorn de l'espectre de l'autisme en l'entorn educatiu mitjançant la creació d'activitats de sensibilització, formació i comunicació.
-
- En este espai web trobareu continguts relacionats amb les diferents avaluacions del sistema educatiu, el Pla d'Actuació per a la Millora (PAM), PROA+, Programa CODI, Programa Alimentació saludable i sostenible, convocatòries i projectes d'innovació, accés a diferents aules didàctiques, recursos educatius, jornades d'innovació, xarxa de centres de qualitat educativa i segells de vida saludable entre altres.
Destacats: Avaluació / PAM / PROA+ / Programa CODI / Programa Alimentació saludable i sostenible / Innovació / Qualitat
- En este espai web trobareu continguts relacionats amb les diferents avaluacions del sistema educatiu, el Pla d'Actuació per a la Millora (PAM), PROA+, Programa CODI, Programa Alimentació saludable i sostenible, convocatòries i projectes d'innovació, accés a diferents aules didàctiques, recursos educatius, jornades d'innovació, xarxa de centres de qualitat educativa i segells de vida saludable entre altres.
-
- En este espai web trobareu continguts relacionats amb la detecció i identificació de barreres, resposta educativa als diferents tipus de necessitats, igualtat i convivència, orientació, personal no docent d'atenció educativa i recursos educatius i normativa entre altres.
Destacats: Detecció-Identificació / Resposta educativa / Igualtat i convivència / Orientació / Personal no docent d'atenció educativa / Recursos educatius i normativa
- En este espai web trobareu continguts relacionats amb la detecció i identificació de barreres, resposta educativa als diferents tipus de necessitats, igualtat i convivència, orientació, personal no docent d'atenció educativa i recursos educatius i normativa entre altres.
-
- En este espai web trobareu continguts relatius al foment de la participació dels diferents sectors de la comunitat escolar en la vida dels centres docents, com subvencions, censos i consells escolars entre altres.
Destacats: Consells Escolars / Subvencions / Censos / Subvencions ajuntaments
- En este espai web trobareu continguts relatius al foment de la participació dels diferents sectors de la comunitat escolar en la vida dels centres docents, com subvencions, censos i consells escolars entre altres.
Llistat de butlletins anteriors
Llistat de butlletins anteriors

































