Organismes

Portals

Subdirecció General de Formació del Professorat

Subdirecció General de Formació del Professorat

A la Subdirecció General de Formació del Professorat li correspon la funció següent:

Assessorar, donar suport i assistència tècnica a la Direcció General de Personal Docent en matèria de formació del professorat i coordinació i gestió del registre i de l'acreditació docent, com també les de dirigir, planificar, controlar, coordinar i supervisar l'activitat dels serveis sota la seua dependència.


 

Servei de Registre i Acreditació Docent

Servei de Registre i Acreditació Docent

 

Funcions del Registre i Acreditació Docent:

  • Gestionar l'acreditació, l'homologació i el reconeixement de les accions de formació del professorat, i l'anotació en el Registre de Formació Permanent del Professorat.
  • La gestió i l'acreditació del professorat per a l'accés a la funció directiva dels centres docents no universitaris.
  • La gestió i el registre de la capacitació lingüística.
  • La gestió del registre de titulacions i habilitacions per a l'exercici de la funció docent, com també altres titulacions oficials.
  • El registre de les avaluacions de l'exercici de la funció directiva i docent.
  • La coordinació de l'estructura i la gestió del Registre General de Personal Docent, juntament amb el Registre de Formació Permanent del Professorat.
  • L'anàlisi, l'elaboració d'informes i la confecció d'estadístiques sobre les dades incloses en els registres de Formació del Professorat i Personal Docent.
  • La planificació, la gestió i la coordinació amb les universitats de la formació inicial del professorat, pràctiques, màster de Secundària i Formació Professional.

Servei de Planificació i Gestió de la Formació Permanent del Professorat

Servei de Planificació i Gestió de la Formació Permanent del Professorat

Funcions del Servei de Planificació i Gestió de la Formació Permanent del Professorat:

  • Dissenyar, organitzar, coordinar i executar els programes i les accions en matèria de formació del professorat dels nivells no Universitaris.
  • Participar en el disseny, l'organització i l'execució de la formació del personal no docent que exercisca les seues funcions en centres docents, en coordinació amb altres departaments de formació de la Generalitat (IVAP, EVES, INVASSAT, etc.).
  • La validació, el seguiment i l'avaluació de les activitats formatives que realitzen les entitats col·laboradores.
  • La direcció, ordenació i gestió superiors dels centres de formació,innovació i recursos educatius (CEFIRE) de la Comunitat Valenciana.
  • Elaborar i coordinar les publicacions de materials didàctics i de suport al professorat.
  • Gestionar convenis i les actuacions necessàries per a desenvolupar diferents programes de suport als centres educatius.
  • La coordinació de la participació dels centres de formació del professorat en programes educatius nacionals i europeus.
  • L'aplicació dels processos d'avaluació de l'exercici de la funció docent, en coordinació amb la Inspecció d'Educació.
  • L'aplicació dels processos d'avaluació de l'exercici de la funció directiva, en coordinació amb la Inspecció d'Educació.
  • Coordinar la tutorització de pràctiques per part del professorat d'Educació Infantil, Primària i Secundària conjuntament amb les universitats.