Schneider Electric dona material per la DANA - Formación Profesional
CV Skills

CAMPIONAT DE FORMACIÓ PROFESSIONAL FPB-CVSKILLS 2025
Inscripcions obertes fins al 3 de novembre
Ja està en marxa la primera edició de FPB-CVSkills a la Comunitat Valenciana. Una competició pensada per a posar en valor les habilitats, la creativitat i el talent de l’alumnat de Formació Professional Bàsica, a través de reptes pràctics que simulen situacions reals de l’entorn professional.
Les inscripcions estaran obertes del 3 d’octubre al 3 de novembre de 2025, i es realitzaran a través de les persones tutores dels centres educatius, mitjançant el formulari oficial habilitat per la plataforma de la Direcció General de Formació Professional.
Modalitats i distribució per seus
Les proves es duran a terme al mes de desembre en tres centres de la Comunitat Valenciana, amb les següents modalitats assignades:
CIPFP Ciutat de l’Aprenent – 10 de desembre de 2025
- Fusteria i Moble
- Cuina i Restauració
- Perruqueria i Estètica
- Reparació d’Articles Tèxtils i de Pell
- Serveis Comercials
- Soldadura
CIPFP Canastell – 12 de desembre de 2025
- Allotjament i Bugaderia
- Electricitat i Electrònica
- Informàtica i Comunicacions
CIPFP CE Cheste – 16 de desembre de 2025
- Jardineria
- Manteniment de Vehicles
- Fleca
- Reforma i Manteniment d’Habitatges / Edificis
Bases de competició
FPB-CVSkills 2025 - Bases de competició
Reconeixements
Tot l’alumnat participant rebrà un certificat acreditatiu. A més, les persones guanyadores de cada modalitat, juntament amb el seu tutor o tutora, seran convidades a una jornada dels SpainSkills 2026, que se celebraran a IFEMA (Madrid) del 24 al 28 de febrer de 2026.
FPB-CVSkills2025 és molt més que una competició: és una oportunitat per a descobrir, compartir i reconéixer el potencial de la Formació Professional Bàsica.
Alumnat competidor
Llistat alumnat competidor per modalitats
CAMPIONAT DE FORMACIÓ PROFESSIONAL PFQB-CVSKILLS 2025
Inscripcions obertes fins al 7 de novembre
En esta primera edició de FPB-CVSkills, també se celebraran proves específiques per a tres modalitats dels Programes Formatius de Qualificació Bàsica (PFQB) d’Educació Especial, amb l’objectiu de visibilitzar el talent i el potencial de l’alumnat en estos programes.
Les modalitats convocades són:
- Neteja de superfícies i mobiliari en edificis i locals
- Activitats auxiliars en vivers, jardins i centres de jardineria
- Operacions bàsiques de càtering
📍 Les proves se celebraran el 12 de desembre de 2025 en el CIPFP Canastell, centre seu d’esta convocatòria.
📅 El període d’inscripció estarà obert del 7 d’octubre al 7 de novembre de 2025, i s’haurà de formalitzar mitjançant el formulari oficial habilitat per la Direcció General de Formació Professional, disponible en la pàgina web de CVSkills.
NOVA WEB DE CVSKILLS
CAMPIONAT DE FORMACIÓ PROFESSIONAL CVSKILLS 2025
- Puntuacions finals CVSkills 2025, per modalitat.
Finalitzada la competició, en este document estan disponibles totes les puntuacions, per modalitat.
¡Ja disponible el HandBook de CVSkills2025!
Tota la informació sobre la competició, de l'1 al 3 d'abril, Feria Valencia.
En el Handbook trobaràs
✅ Programa i horaris
✅ Ubicació de cada Skill
✅ Informació sobre acreditacions, dinars i cerimònies
✅ Canals de comunicació oficials
- Llistat definitiu d'alumnat participant en CVSKILLS 2025.
Ja està disponible el llistat complet definitiu de l’alumnat de la Comunitat Valenciana en els CVSkills 2025. En el document adjunt trobaràs la relació de participants per modalitat, així com l’alumnat que ha quedat en reserva.
Molta sort a tot l'alumnat competidor!!! - Llistat provisional d'alumnat participant en CVSKILLS 2025.
- Convocatòria d'experts i expertes
- Inscripció per a competir a CVSKILLS 2025 (Oberta del 30 d'octubre al 12 de gener)
- Canals de difusió:
Ves enrere Schneider Electric dona material per la DANA
Schneider Electric dona material per la DANA

En un gest de solidaritat, Schneider Electric ha donat material elèctric per a ajudar als centres de Formació Professional afectats per les inundacions de la DANA a la Comunitat Valenciana. Aquesta iniciativa busca accelerar la recuperació de les activitats formatives en els cicles relacionats amb l'electricitat.
La proposta, liderada pel professor José Monteagudo de l'IES Cavanilles d'Alacant, va ser presentada a la companyia, que va respondre positivament a la sol·licitud. A través de la seva fundació, Schneider Electric entregarà diversos lots de materials destinats a equipar cicles formatius com Manteniment Electromecànic, Mecatrònica, Automatització i Robòtica Industrial, entre altres.
Entre els centres beneficiats es troben l'IES Bernat Guinovart d'Algemesí, el CIPFP de Catarroja, l'IES 25 d’Abril d'Alfafar, l'IES Albal i l'IES Salvador Gadea entre altres. A més, l'empresa ha gestionat l'entrega de gran quantitat de material descatalogat útil per a formació, que serà redistribuït a través de l'IES Bernat Guinovart.
Aquesta acció reflecteix el compromís de Schneider Electric amb l'educació i el desenvolupament sostenible, marcant un exemple de col·laboració entre empreses i l'àmbit educatiu per a afrontar emergències.










