Cicle Formatiu de Grau Superior de Gràfica publicitària - Enseñanzas Régimen Especial

Ensenyaments de Règim Especial

T'interessa

Organismes

Portals

Família professional: Comunicació gràfica i audiovisual

Resumen ciclo GRÁFICA PUBLICITARIA

Tècnic Superior d'Arts Plàstiques i Disseny en Gràfica publicitària

Duració: 2000 h

Descarregar ací tota la informació

Este professional serà capaç de:

-Proposar i realitzar solucions gràfiques per a transmetre missatges publicitaris per encàrrec d'empreses, institucions o altres professionals.

-Planificar el desenvolupament del projecte d'imatge publicitària des de la identificació de l'encàrrec comunicatiu, la definició dels aspectes formals i estètics, funcionals i tècnics, fins a la realització del producte gràfic acabat.

-Organitzar i dur a terme les diferents fases del projecte i els corresponents controls de qualitat que garantisquen l'expressió gràfica òptima del missatge.

Pla d'estudis

GRÁFICA PUBLICITARIA - Tabla 1

PRIMER CURS

Mòduls

hores

Fonaments de la representació i la expressió visual

100

Teoria de la imatge

50

Mitjans informàtics

100

Fotografia

75

Tipografia

75

Fonaments del disseny gràfic

100

Llenguatge i tecnologia audiovisual

125

Projectes de gràfica publicitària

200

Formació i orientació laboral

50

Idioma Estranger

50

GRÁFICA PUBLICITARIA - Tabla 2

SEGON CURS

Mòduls

hores

Història de la imatge publicitària

75

Tipografia

75

Teoria de la publicitat i màrqueting

100

Recursos interactius aplicats

150

Recursos interactius aplicats a la fotografia publicitària

100

Projectes de gràfica publicitària

225

Projecte integrat

100

Empresa i iniciativa emprenedora

50

Idioma Estranger

50

Formació pràctica en empreses

150

Eixides professionals

GRÁFICA PUBLICITARIA - Eixides professionals

 

  • Realització de productes gràfics publicitaris d'empreses i institucions i seguiment i control de qualitat en la indústria gràfica.
  • Realització d'aplicacions vinculades a la comunicació gràfica del missatge: tanques, expositors, cartells, fullets, anuncis, promocions i  els seus elements associats.
  • Realització de la preparació d'arts finals per a la seua correcta impressió, selecció de suports i acabats, anàlisis de proves de pre- impressió, control de qualitat, postproducció.
  • Director d'art
  • Creatiu
  • Coordinador de realització
  • Grafista expert en la selecció i ús de recursos tipogràfics, cal·ligràfics i retolació manual per a diferents aplicacions.
  • Col·laborador gràfic en equips publicitaris multidisciplinaris.