Cicle Formatiu de Grau Superior de Gràfica publicitària - Enseñanzas Régimen Especial
Cicle Formatiu de Grau Superior de Gràfica publicitària (LOE)
Titulació: Tècnic Superior d'Arts plàstiques i disseny en Gràfica publicitària
Família professional: Comunicació gràfica i audiovisual
Aquest professional serà capaç de:
-Proposar i realitzar solucions gràfiques per a transmetre missatges publicitaris per encàrrec d'empreses, institucions o altres professionals.
-Planificar el desenvolupament del projecte d'imatge publicitària des de la identificació de l'encàrrec comunicatiu, la definició dels aspectes formals i estètics, funcionals i tècnics, fins a la realització del producte gràfic acabat.
-Organitzar i dur a terme les diferents fases del projecte i els corresponents controls de qualitat que garantisquen l'expressió gràfica òptima del missatge.
Duració: 2000 h: 2 cursos acadèmics, inclosa la Fase de formació pràctica en empreses, estudis i tallers
Pla d'estudis
-
Denominació del mòdul
Hores totals
Hores /curs
Crèdit ECTS
1º
2º
Fonaments de la representació i la expressió visual
100
100
5
Teoria de la imatge
50
50
3
Mitjans informàtics
100
100
6
Fotografia
75
75
4
Història de la imatge publicitària
75
75
4
Tipografia
150
75
75
7
Fonaments del disseny gràfic
100
100
5
Teoria de la publicitat i màrqueting
100
100
5
Llenguatge i tecnologia audiovisual
125
125
6
Recursos interactius aplicats
150
150
9
Recursos interactius aplicats a la fotografia publicitària
100
100
6
Projectes de gràfica publicitària
425
200
225
29
Projecte integrat
100
100
12
Formació i orientació laboral
50
50
3
Empresa i iniciativa emprenedora
50
50
3
Idioma Estranger
100
50
50
5
Formació pràctica en empreses
150
150
8
Total
2000
120
Referència legislativa | ||
---|---|---|
|
||
Més informació | ||
Llocs de treball i ocupacions per a les quals qualifica el títol |
Realització de productes gràfics publicitaris d'empreses i institucions i seguiment i control de qualitat en la indústria gràfica. Realització d'aplicacions vinculades a la comunicació gràfica del missatge: tanques, expositors, cartells, fullets, anuncis, marxandatge i uns altres i els seus elements associats. Realització de la preparació d'arts finals per a la seua correcta impressió, selecció de suports i acabats, anàlisis de proves de pre- impressió, control de qualitat, postproducció. Director d'art Creatiu Coordinador de realització Grafista expert en la selecció i ús de recursos tipogràfics, cal·ligràfics i retolació manual per a diferents aplicacions. Col·laborador gràfic en equips publicitaris multidisciplinaris. |