Cicle Formatiu de Grau Superior d'Animació - Enseñanzas Régimen Especial
Cicle Formatiu de Grau Superior d'Animació
Titulació: Tècnic Superior d'Arts plàstiques i disseny en Animació
Família professional: Comunicació gràfica i audiovisual
Aquest professional serà capaç
Realitzar projectes d'animació, personals o per encàrrec d'empreses, institucions o altres professionals.
Planificar la realització del projecte d'animació mitjançant la definició dels aspectes expressius, funcionals i tècnics.
Valorar i fer possible l'elaboració del treball en equip.
Organitzar i dur a terme les diferents fases del projecte i els controls de qualitat corresponents per a garantir que expressa de forma òptima els objectius comunicatius d'aquest
Duració: 2000 h: 2 cursos acadèmics, inclosa la Fase de formació pràctica en empreses, estudis o tallers.
Pla d'estudis
-
Denominació del mòdul
Hores totals
Hores semanals/curs
Crèdit ECTS
1º
2º
Fonaments de la representació i la expressió visual
100
4
5
Teoria de la imatge
50
2
3
Mitjans informàtics
100
4
6
Fotografia
75
3
4
Història de l'animació
75
3
4
Dibuix aplicat al'animació
225
4
5
12
Tècniques d'animació
250
5
5
14
Llenguatge i tecnologia audiovisual
125
2
3
6
Guió i estructura narrativa
75
3
4
Mitjans informàtics aplicats a l'animació
125
5
8
Projectes d'animació
350
6
8
23
Formació i orientació laboral
50
2
3
Empresa i iniciativa emprenedora
50
2
3
Idioma estranger
100
2
2
5
Projecte integrat
100
4
12
Formació pràctica en empreses
150
8
Total
2000
37
37
120
Referència legislativa | ||
---|---|---|
|
||
Més informació | ||
Llocs de treball i ocupacions per a les quals qualifica el títol |
Realització de pel·lícules d'animació independents, o integrades en produccions audiovisuals o multimèdia en la indústria de la cultura i l'entreteniment. Elaboració de guions propis o adaptacions de textos aliens per a peces d'animació. Creació d'escenaris, fons, objectes i/o personatges. Creació de fotogrames clau per a definir la representació. Realització de dibuixos d'intercalació. Modelatge i representació dels elements que conformen l'animació 2D o 3D. Animació, il·luminació, acolorit de les fonts generades i ubicació de les càmeres virtuals. Renderització |