VII. Subvencions per a la realització d'estades de personal investigador doctor en empreses de la Comunitat Valenciana - Ciencia e investigación
Ves enrere VII. Subvencions per a la realització d'estades de personal investigador doctor en empreses de la Comunitat Valenciana
VII. Subvencions per a la realització d'estades de personal investigador doctor en empreses de la Comunitat Valenciana
NOVETAT
CONVOCATÒRIA AJUDES 2026: RESOLUCIÓ de 27 de juny de 2025, de la Direcció General de Ciència i Investigació, per la qual és convoquen, per a l’exercici 2026, els subvencions del Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenrotllament tecnològic i la innovació en la Comunitat Valenciana. Publicada al DOGV núm 10142 de 2 de juliol de 2025.
Termini de presentació de les sol·licituds: 3 al 21 de noviembre de 2025


ELS FORMULARIS AEST
ENLLAÇ PER A LA PRESENTACIÓ PELS CENTRES D’INVESTIGACIÓ D’UNA LLISTA DE PERSONES SOL·LICITANTS FIRMADA PEL REPRESENTANT LEGAL (S'ha d'utilitzar el model normalitzat que està disponible en l'accés a la convocatòria, en l'apartat de formularis)
MODELS DE DOCUMENTACIÓ A APORTAR PER A SOL·LICITAR LA SUBVENCIÓ
- CURRICULUM VITAE MODEL FECYT
- MEMÒRIA DEL TREBALL D'INVESTIGACIÓ A REALITZAR
Contactes:
- Mª José Rodrigo - 961 970 049
- Rosa Molina - 961 970 808
- Mar Gaspar - 961 970 805
- Correu electrònic: secccio_best@gva.es
