IV. Subvencions per a la contractació de personal investigador en fase postdoctoral - Ciencia e investigación
Ves enrere IV. Subvencions per a la contractació de personal investigador en fase postdoctoral
IV. Subvencions per a la contractació de personal investigador en fase postdoctoral
Annex IV. Acrònim de la subvenció: CIAPOS. Fons Social Europeu.
CONVOCATÒRIA
- RESOLUCIÓ de 6 d'octubre de 2022, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen, per a l'exercici 2023, subvencions del Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació en la Comunitat Valenciana.
- CORRECCIÓ d'errors de la Resolució de 6 d'octubre de 2022, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen, per a l'exercici 2023, subvencions del Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació en la Comunitat Valenciana.
- Resolució del director general de Ciència i Investigació per la qual es concedeixen subvencions per a la contractació de personal investigador en fase postdoctoral corresponent a la convocatòria realitzada per resolució de 6 d'octubre de 2022, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital (APOSTD/2023). Publicació web 17/07/2023
Termini de presentació de sol·licituds |
17 al 31 d'octubre de 2022 |
En procés d'avaluació per experts externs |
27 de febrer de 2023 |
Resolució de concessió |
17 de juliol de 2023 |
Anar a Documents Justificació | Anar a Exclusió i Esmena |
-
MODEL DOCUMENT A EMPLENAR PELS ORGANISMES D'INVESTIGACIÓ (Relació investigadors entitat autoritzats a sol·licitar la subvenció/ Declaracions)
- MODELS DOCUMENTS A PRESENTAR JUNTAMENT AMB LA SOL·LICITUD (Fer clic en l'enllaç per a descarregar els models)
- Memòria del projecte d'investigació proposat.
- Curriculum vitae de la persona sol·licitant
- Curriculum vitae de la persona investigadora tutora del centre receptor (Preferentment adjuntar model de CV normalitzat de la FECYT)
- Certificat del responsable en matèria d'investigació que es compleixen els requisits.
- Conformitat de la persona investigadora del centre d'investigació de destí on es realitzarà l'estada.
- Conformitat de la persona investigadora principal a la sol·licitud i memòries presentades.
- Taula resumeixen del càlcul de l'IN
- Modificació període referencia
TAULES DE CITES MUNDIALS
- WOS - Taules de cites mundials (articles i revisions).
- WOS - Taules de cites mundials (articles, revisions i actes de congressos).
- SCOPUS - Taules de cites mundials (articles i revisions).
- SCOPUS - Taules de cites mundials (articles, revisions i actes de congressos).
Aquestes taules han sigut obtingudes a través de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).
IMPORTANT: A l'efecte del que es disposa en l'article 14.3 de l'Ordre de bases, el Curriculum vitae de la persona sol·licitant, la memòria del projecte d'investigació a desenvolupar i el Curriculum vitae de la persona investigadora tutora del centre receptor, es consideren part integrant i contingut mínim de la sol·licitud, per la qual cosa l'absència o falta de contingut en aquests documents determinarà la inadmissió d'aquesta.
DOCUMENTS DE SEGUIMENT
Documents a presentar en l'inici i fi d'estada en el centre de destinació:
- Declaració d'incorporació al centre de destinació
- Certificat fi estada en el centre de destinació
- Informe final estada en el centre de destinació
Informe anual a presentar en el mes de NOVEMBRE de cada anualitat per al manteniment de la subvenció. Esta documentació es remetrà a través dels centres perceptors de la subvenció:
Informe la finalització del contracte, inclosa la renúncia. Esta documenten es remetrà, en el termini de tres mesos des de la finalització, per mitjà del seu centre d'adscripció:
ALTRES DOCUMENTS DE SEGUIMENT:
- Comunicació de renúncia. (Polseu per a descarregar el model)
- Sol·licitud o comunicació general. (Polseu per a descarregar el model)
DOCUMENTS JUSTIFICACIÓ
EXCLUSIÓ I ESMENA
Les esmenes es realitzaran de manera telemàtica a través del següent enllaç
Contacte:
Daniel García- 961 970 815
Ignasi Guillén- 961 970 049
Pablo Castelló- 961 970 017
Correu electrònic: pcuni_fse@gva.es