Ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral, Programa VALi+d. ANNEX II. Acrònim ACIF - Ciencia e investigación
Ves enrere Ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral, Programa VALi+d. ANNEX II. Acrònim ACIF
Ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral, Programa VALi+d. ANNEX II. Acrònim ACIF
Acrònim: ACIF
Dates de presentació de sol·licituds: Del 1 de septiembre de 2014 al 20 de septiembre de 2014, ambos inclusive
Documents que acompanyen la sol·licitud
- Currículum de la persona sol·licitant
- Còpia confrontada del títol espanyol de grau, llicenciat, arquitecte, arquitecte tècnic, enginyer, enginyer tècnic o diplomat (document escanejat amb un grandària màxima de 1000k, amb extensió vàlida jpg, jpeg, pdf, doc, zip)
- Certificat o còpia confrontada emés per la secretaria del centre, en el qual consten els crèdits necessaris per a l'obtenció del títol i la nota mitjana de l'expedient acadèmic en base 10 de la titulació de grau, llicenciat, arquitecte, arquitecte tècnic, enginyer, enginyer tècnic o diplomat (document escanejat amb un grandària màxima de 1000k, amb extensió vàlida jpg, jpeg, pdf, doc, zip)
- Certificat o còpia confrontada de la titulació de màster, en el qual consten els crèdits necessaris per a l'obtenció del títol i la nota mitjana obtinguda en base 10, o si és el cas dels crèdits cursats, i nota mitjana en base 10, que possibiliten l'accés al programa de doctorat en la seua fase d'investigació (document escanejat amb un grandària màxima de 1000k, amb extensió vàlida jpg, jpeg, pdf, doc, zip)
- Memòria descriptiva del projecte d'investigació que es pretén realitzar
- Fotocòpia del llibre de família en el cas de persones que s'acullen al supòsit establit en la base 3 c) (document escanejat amb un grandària màxima de 1000k, amb extensió vàlida jpg, jpeg, pdf, doc, zip)
- Certificat de la vida laboral emés per la Seguretat Social en el cas de persones que s'acullen al supòsit establit en la base 3 c) (document escanejat amb un grandària màxima de 1000k, amb extensió vàlida jpg, jpeg, pdf, doc, zip)
- Llevat que la documentació ja es trobe en poder de l'administració actora, si el grup d'investigació pertany a una entitat privada, s'acompanyarà la documentació prevista en la base 2.6 de l'annex I (document escanejat amb un grandària màxima de 1000k, amb extensió vàlida jpg, jpeg, pdf, doc, zip)
Resolucions
- Resolució de 28 de gener de 2015, del director general d'Universitat, Estudis Superiors i Ciència, per la qual es consideren desistides les sol·licituds que figuren en l'annex, presentades a l'empara de la convocatòria d'ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral, programa VALi+d (publicada en la web el 30/01/2015)
- Correcció d'errors de la Resolució de 28 de gener de 2015, del director general d'Universitat, Estudis Superiors i Ciència, per la qual es considera que les persones interessades han desistit de les sol·licituds que figuren en l'annex, presentades a l'empara de la convocatòria d'ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral, programa VALi+d (publicada en la web el 09/02/2015)
- Resolució de 19 de febrer de 2015, del director general d'Universitat, Estudis Superiors i Ciència, per la qual s'adjudica la dotació econòmica per a l'exercici pressupostari 2015 als beneficiaris de les ajudes del Programa VALi+d per a investigadors en formació predoctoral concedides en convocatòries anteriors (publicada en la web el 20/02/2015)
- Resolució de 11 de juny de 2015, del director general d'Universitat, Estudis Superiors i Ciència, per la qual es concedixen ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral, Programa VALi+d (publicada en la web el 12/06/2015)
- Correcció d'errors de la Resolució d'11 de juny de 2015, del director general d'Universitat, Estudis Superiors i Ciència per la qual es concedixen ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral, Programa VALi+d (publicada en la web el 15/06/2015)
- Resolució de 23 de juny de 2015, del director general d'Universitat, Estudis Superiors i Ciència per la qual s'accepten renúncies i es concedixen noves ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral, Programa VALI+d (publicada en la web el 24/06/2015)
- Resolució de 26 de juny de 2015, del director general d'Universitat, Estudis Superiors i Ciència, per la que s'accepta la renúncia de l'Institut Valencià d'Investigacions Agràries a l'ajuda per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral dins del programa VALi+d i s'autoritza el canvi d'entitat a Jésica Pérez Rodríguez (publicada en la web el 30/06/2015)
- Resolució 2 de desembre de 2015, de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència per la qual se es concedeixen noves ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral, Programa VALi+d (publicada en la web el 03/12/2015)
- Resolució de 15 de desembre de 2015, de la directora general d'Universitat, Investigació i Ciència, per la qual s'accepta la baixa, per extinció anticipada, del contracte d'Irene Cano López i es concedeix a Ana Lucila Soto Rubio una ajuda per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral, Programa VALi+d (publicada en la web el 17/12/2015)
DOCUMENTS DE JUSTIFICACIÓ DE NOVES CONCESIONS I RENOVACIONS
- Certificat de gastos de noves concesions. (Polse per a descarregar model)
- Relació detallada dels gastos de noves concesions. (Polse per a descarregar model)
- Certificat de gastos de renovacions. (Polse per a descarregar model)
- Relació detallada dels gastos de renovacions. (Polse per a descarregar model)
- Declaració responsable acreditativa del compliment de les obligacions establides en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions de noves concesions i renovacions. (Polse per a descarregar model)
DOCUMENTS DE SEGUIMENT
Documents a presentar anualment per al manteniment de l'ajuda. Estos documents es tramitaren a través dels organismes d'investigació contractants:
- Informe anual de la persona investigadora contractada. (Polseu per a descarregar el model)
- Informe anual del director/a de la investigació. (Polseu per a descarregar el model)
Documents a presentar a la finalització de l'ajuda, inclosa la renúncia a la mateixa. Estos documents es tramitaren, en un termini de tres mesos des de la finalització, a través de l'organisme d'investigació contractant:
- Informe final de la persona investigadora contractada. (Polseu per a descarregar el model)
- Informe final del director/a de la investigació. (Polseu per a descarregar el model)
ALTRES DOCUMENTS DE SEGUIMENT
- Comunicació de baixa per extenció anticipada de contracte. (Polseu per a descarregar el model)
- Sol·licitud o comunicació general. (Polseu per a descarregar el model)
- Sol·licitud continuïtat del gaudi del contracte després de la lectura i defensa de la tesi doctoral. (Polseu per a descarregar el model)
- Informe específic de la persona beneficiària de l'ajuda del treball a realitzar en el període sol·licitat. (Polseu per a descarregar el model)
- nforme del director/a del treball de tesi sobre la conveniència del treball a realitzar i de l'ampliació del període. (Polseu per a descarregar el model)