Portals

Revistes subscrites en l'actualitat

Perspectiva Escolar

Perspectiva Escolar

Perspectiva EscolarPerspectiva Escolar està dirigida als professionals de l'educació i contribueix a difondre experiències educatives innovadores i a promoure reflexions teòriques sobre l'ensenyament obligatori, particularment dels xiquets i joves de 6 a 16 anys, i sobre l'educació en general.

  • Etapa: multinivell
  • Ed. Rosa Sensat
  • Periodicitat: bimestral
  • Sumaris

Speak Up

Speak Up

Speak UpSpeak Up: aquesta revista per a aprendre anglés està pensada per a un nivell intermedi, avançat i competent de l'anglés. Conté articles d'actualitat amb glossari i exercicis per a practicar la comprensió de text. Entrevistes a persones de parla anglesa amb accents diferents i anglés del carrer. Va acompanyada d'una pel·lícula en DVD, en versió original i doblada al castellà amb subtítols exclusius per a Speak Up (en anglés i/o en castellà), i d'una guia amb articles sobre la pel·lícula, exercicis de comprensió basats en la pel·lícula i un glossari de termes difícils. També va acompanyada d'un CD multimèdia que reprodueix entrevistes, glossaris i exercicis de la revista.

  • Etapa: multinivell
  • Ed. RBA Editores
  • Periodicitat: mensual

Suma +

Suma +

Suma +

Suma+: Revista sobre la Enseñanza y Aprendizaje de las Matemáticas
naix amb la pretensió de ser una revista sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les matemàtiques, òrgan d'expressió de la Federació de Societats que l'edita (...); útil per a classe; plural i participativa, i dedicada a tots els nivells educatius, que recollirà idees, suggeriments, informacions, innovacions...
  • Etapa: multinivell
  • Ed. Federación Española de Sociedades de Profesores de Matemáticas (FESMP)
  • Periodicitat: trimestral
  • Sumaris

Textos: Didáctica de la Lengua y de la Literatura

Textos: Didáctica de la Lengua y de la Literatura

Textos: Didáctica de la Lengua y de la LiteraturaTextos: Didáctica de la Lengua y de la Literatura té com a finalitat proporcionar informació útil per a la pràctica docent i per a l'autoformació del professorat; contribuir a la construcció d'un camp específic de la didàctica de la llengua i la literatura; crear xarxes d'intercanvi d'idees, iniciatives i experiències entre el professorat; afavorir la renovació del discurs pedagògic dominant i obrir vies per a la superació crítica; buscar una influència intel·lectual i pràctica que permeta traslladar les idees educatives innovadores a un sector de la professió i a la pràctica escolar, i donar a les experiències didàctiques la mateixa "categoria" científica i el mateix valor que la investigació teòrica.

  • Etapa: secundària
  • Ed. Graó
  • Periodicitat: trimestral
  • Sumaris

Tándem: Didáctica de la Educación Física

Tándem: Didáctica de la Educación Física

Tándem: Didáctica de la Educación FísicaTándem: Didáctica de la Educación Física té com a finalitat proporcionar informació útil per a la pràctica docent i per a l'autoformació del professorat; contribuir a la construcció d'un camp específic de la didàctica de l'educació física; crear xarxes d'intercanvi d'idees, iniciatives i experiències entre el professorat; afavorir la renovació del discurs pedagògic dominant, i obrir vies per a la superació crítica; buscar una influència intel·lectual i pràctica que permeta traslladar les idees educatives innovadores a un sector de la professió i a la pràctica escolar, i donar a les experiències didàctiques la mateixa "categoria" científica i el mateix valor que la investigació teòrica.

  • Etapa: secundaria
  • Ed. Graó
  • Periodicitat: trimestral
  • Sumaris

Uno : Revista de Didáctica de las Matemáticas

Uno : Revista de Didáctica de las Matemáticas

Uno: Revista Didáctica de las MatemáticasUno: Revista de Didáctica de las Matemáticas té com a finalitat proporcionar informació útil per a la pràctica docent i per a l'autoformació del professorat; contribuir a la construcció d'un camp específic de la didàctica de les matemàtiques; crear xarxes d'intercanvi d'idees, iniciatives i experiències entre el professorat; afavorir la renovació del discurs pedagògic dominant, i obrir vies per a la superació crítica; buscar una influència intel·lectual i pràctica que permeta traslladar les idees educatives innovadores a un sector de la professió i a la pràctica escolar, i donar a les experiències didàctiques la mateixa "categoria" científica i el mateix valor que la investigació teòrica.

  • Etapa: secundària
  • Ed. Graó
  • Periodicitat: trimestral
  • Sumaris
— 10 articles per pàgina
Mostrant 21 - 26 de 26 resultats