2020 - Cos d'inspectors

Ves enrere Inscripció

Inscripció

Nou termini de presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds serà del 30 de gener de 2020 al 8 de febrer del 2020, tots dos inclosos.

NOTA INFORMATIVA
Es recorda a aquelles persones que ja van registrar la seua sol·licitud de participació en el procediment selectiu durant el primer termini d'inscripció, que NO cal que presenten una nova sol·licitud.

Inscripció persones aspirants amb DNI o NIE (tràmit telemàtic)

  • Guia d'usuari
  • Inscripció telemàtica i abonament de taxes - termini d'inscripció tancat

La inscripció NO finalitza després del pagament de les taxes. És necessari SIGNAR TELEMÀTICAMENT EL TRÀMIT D'INSCRIPCIÓ perquè quede registrada la seua presentació en l'Administració (veure guia d'usuari). La signatura i registre de la taxa és el pas següent al pagament de les taxes.

Termini de presentació

El termini de presentació de sol·licituds serà del 17 de gener de 2020 al 26 de gener del 2020, tots dos inclosos.

Inscripció persones aspirants amb DNI o NIE (tràmit telemàtic)

  • Guia d'usuari
  • Inscripció telemàtica i abonament de taxes (disponible a partir del 17 de gener) - termini d'inscripció tancat

La inscripció NO finalitza després del pagament de les taxes. És necessari SIGNAR TELEMÀTICAMENT EL TRÀMIT D'INSCRIPCIÓ perquè quede registrada la seua presentació en l'Administració (veure guia d'usuari). La signatura i registre de la taxa és el pas següent al pagament de les taxes.

Requisits per a accedir a la tramitació telemàtica

  • Conexió a Internet
  • Sistemes operatius recomanats: Microsoft Windows 7 o superior; Ubuntu, Linux i Lliurex 15; Apple OS X 10.11 o superior
  • Navegador
    • Microsoft Windows: Google Chrome 46 o superior, Mozilla Firefox 41.0.1 o superior, Microsoft Internet Explorer 8 o superior, Microsoft Edge v20
    • Linux: Mozilla Firefox 41.0.1 o superior
    • Apple OS X: Apple Safari 9.0 o superior
  • Per a accedir és necessari disposar de: certificat electrònic, DNIe o usuari registrat en Cl@ve permanent (sistema Cl@ve)
  • Per a signar i registrar les sol·licituds és necessari: tindre instal·lat el programa Autofirma o disposar d'un certificat en el núvol del sistema Cl@ve (Signatura Cl@ve)

Suport tècnic per a la tramitació telemàtica

  • Llistat de preguntes freqüents
  • Dubtes i problemes amb l'ús de CL@VE: telèfon 060 (servei prestat per l'Administració General de l'Estat, +34 902887060 per a trucades des de fora d'Espanya)
  • Problemes amb la instal·lació i l'ús de certificats electrònics de l'Agència de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV): telèfons 902482481 963866014. O emplenant el formulari en http://www.accv.es/contacta
  • Altres problemes tècnics amb el tràmit d'inscripció: telèfon 961040504. Horari d'atenció: de dilluns a dijous de 8h a 19h i divendres de 8h a 15h.
  • Dubtes sobre la convocatòria o com procedir amb la inscripció: telèfon 012 (963866000 per a trucades des de fora de la Comunitat Valenciana)